Hatodik alkalommal rendezi meg a CMA-t, azaz a Content+Marketing Awardot a Kreatív, erre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal.
Az idei év nagy újítása, hogy ez alkalommal lesz egy társversenye is a CMA-nak. A Kreatív első alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét. Erre az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, pr- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Az influencerek többsége alapvetően tartalmat – videós, képi, zenei, szöveges, stb. – szolgáltat a közönségének, ezért hirdetjük meg az Influt a Content+Marketing Award a CMA égisze alatt, azonban önálló versenyeként, eltérő bírálati rendszer szerint, külön zsűrivel.
Influ 2019
A versenyre minden olyan kommunikációs megoldást lehet nevezni, amely az elmúlt két évben zajlott (2017. január 1. után), és egy ügyfélüzenetet közösségi médiában (is) aktív véleményvezérek, márkanagykövetek – úgynevezett influencerek – segítségével, bevonásával, az általuk készített tartalmakon keresztül juttat el a célközönségéhez.
A médiafelület lehet YouTube, Facebook, Instagram, egyéb digitális közösségi platformok (Snapchat, Vimeo, TikTok, Ask.fm), vagy akár hagyományos médiafelület, saját honlap, céges blog, microsite és rendezvény is, a lényeg, hogy egy vagy több véleményvezér aktív részvétele fontos eleme legyen a kampánynak. A versenyre megrendelők, reklám-, pr-, influencer- és médiaügynökségek, valamint médiacégek is nevezhetnek.
További részletek, kategóriák itt!
Tavaly óta fontosabb a CMA
Mit értünk tartalomalapú marketingmegoldás alatt? Minden olyan kommunikációt, amely egy hirdetői vagy megbízói üzenetet valamiféle tartalmi megoldás segítségével kíván eljuttatni az olvasók, nézők, hallgatók, befogadók, felhasználók felé. Ilyen megoldások közé tartozik tehát az összes olyan tartalom, amely elsődlegesen hirdetői szándék eredményeként jött létre.
A versenyre elindult a nevezés, ennek határideje április 11. Tavaly fontos változás volt, hogy a megelőző évekhez képest a Kreatív PR Toplistán a CMA súlya 70-re emelkedett.