hirdetés
hirdetés

Air France HOP - átláthatóbbá teszik a csoport portfólióját

Air France HOP néven folytatja leányvállalatának márkaépítését az Air France. A francia cég bejelentette, hogy a 2013 óta HOP! néven működő főleg francia belföldre specializálódott légitársaságával új néven, Air France HOP-ként találkozhatunk majd.

hirdetés

A lépés célja, hogy a francia cég egyszerűbbé és átláthatóbbá tegye az Air France-KLM csoport portfólióját. Az Air France-KLM csoport magja két erős márka: az Air France és a KLM Holland Királyi Légitársaság. Mindkét vállalat rendelkezik egy regionális utakat kínáló ágazattal; az Air France HOP-pal és KLM Cityhopperrel. A csoport harmadik önálló márkája a Transavia, ami alacsony árú szolgáltatást nyújt utasainak Franciaországban és Hollandiában.

forrás: 123rf

„Egy ilyen erős és kompetitív piacon egyértelművé kell tennünk kínálatunkat, és szorosan hozzá kell kapcsolnunk azt az Air France márka értékeihez és erősségeihez. Az a célunk, hogy egy olyan légitársasággá tegyük az Air France HOP-ot, amelyet örömmel választanak majd utasaink, ha belföldi vagy regionális repülésről van szó.” – mondta Benjamin Smith, az Air France-KLM csoport vezérigazgatója.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai