A brüsszeli The Dominican Hotel konferenciaközpontjában rendezett eseményen mintegy 160 belga újságíró, televíziós személyiség és médiaszakember kereste fel a Belgiumban működő 36 nemzeti turisztikai képviselet standjait. Az ANTOR workshop mindig az év egyik legjelentősebb turisztikai sajtóeseményének számít, ahol a nemzeti turisztikai képviseletek tanulmányutakról állapodnak meg és média-megbeszéléseket folytatnak. A Magyar Turizmus Zrt. Benelux képviselete a rendezvényen önálló standdal vett részt, és az alábbi belgiumi médiumokkal állapodott meg 2014. évi sajtótanulmányútról, riportról, illetve forgatásról:
- A Vlaanderen Vakantieland népszerű flamand TV műsor (1,3 millió fős nézettség műsoronként) produkciós igazgatójával 2014. februári budapesti forgatásról, a Télétourisme francia nyelvű TV produkcióval pedig gasztronómiai témájú forgatásról született megállapodás (utóbbi adást a francia TV5 is átveszi).
- A magyar egészségturizmusról készít komolyabb cikket és beszámolót az Apparences életmód magazin.
- A közel 1 éve üzemelő Eindhoven-Debrecen közvetlen légijárat kapcsán Debrecenről és az Alföldről készülnek majd cikkek és riportok a Grande (75.000 példány), a Krant van West Vlaanderen (450.000 olvasó) és a Télépro (175.000 példány) együttműködésével.
- Belgium piacvezető műsormagazinja, a másfél milliós olvasottságú Ciné Télé Revue, valamint a népszerű luxus újság, a 600.000 olvasóval rendelkező Step de Luxe Magazine Budapestre látogat 2014 tavaszán.
- A Belga Autóklub szabadidős magazinja, s egyben Belgium legnagyobb példányszámú lapja, a VAB Magazine (341.000 példány) desztinációt bemutató riportot (Destination report) szervez a képviselet közreműködésével a Balatonra fókuszálva.
Forrás: Magyar Turizmus Zrt.