hirdetés

Infleuncer-botrány: a balatoni szálloda nyitott a párbeszédre

A napokban felröppent a hír, hogy két fiatal fiú egy balatoni szálloda ellen indított hírnévrontó hadjáratot. Arra bíztatták 55 és 77ezres Instagram követőtáborukat, hogy negatív kommentjeikkel tegyék tönkre a szálloda Instagram oldalát és imázsát.

hirdetés

A kozossegi-media-mindenkinek.blog.hu oldalán található információk szerint a két fiú két másik társukkal szállodai szobát béreltek a BalatonSound idejére. A Wellamarin már a foglaláskor tájékoztatta a vendégeket, hogy a fesztivál időtartama alatt is csak a szállóvendégek tartózkodhatnak a hotelben az értékek, a nyugalom és a pihenés lehetőségének megőrzése érdekében. Ellenkező esetben a hotel szabályzata értelmében díjat számítanak fel. A Házirend kinyomtatva is elérhető volt a szálloda szobájában, amit egyértelműen megtaláltak a srácok, hiszen egyik videóban bemutatták azt, egy másikban pedig apró darabokra tépdelték.

A 24.hu megkeresésére az egyik fiú azt írta, hogy "a szálloda pár szolgáltatásával tényleg nem vagyunk megelégedve. Miután észrevettük, hogy mekkora port kavarnak a posztok és a szállodát milyen rossz színben tüntetik fel, úgy döntöttünk Ábellel, hogy minden posztot leszedünk, majd megpróbáltuk felvenni a kapcsolatot a szálloda vezetőségével több módon is. Viszont ők erre nem biztosítottak lehetőséget, ezért jelenleg itt ülünk és várjuk, hogy az általunk megadott telefonszámon felvegyék a kapcsolatot velünk. Négyszemközt szerettük volna tisztázni a helyzetet, és még most is szeretnénk, de egyelőre semmilyen megkeresést nem mutat a szálloda."

fotó: 123rf

A turizmusonline.hu megkeresésére Kiss Annamária, a Hotel Wellamarin kommunikációs és marketing vezetője azt mondta, hogy lehetőséget fognak adni a két fiatalnak, hogy megbeszéljék a történteket. „Azt gondolom, hogy párbeszéddel lehet egymás álláspontjához közelebb kerülni. A magunk részéről szeretnénk, ha ez pozitív irányba csengene ki, de ehhez természetesen mindkét fél kell” – tette hozzá.

A szállodában hasonló még nem fordult elő korábban. Sőt, egyelőre kivédeni sem lehet, hiszen még nem létezik olyan módszer, amitől bizton állítható: megakadályozza az ilyen kampányokat. Felmerül a kérdés, hogy a közösségi oldal ezt mennyire hagyja kontrollálatlanul.

A negatív reklám is reklám?

Az esetből látható, hogy milyen egyszerű negatív kampányt kezdeményezni, és hogy a „megfelelő” ösztönzésre rengeteg embert lehet aktivizálni. A szálloda kommunikációs vezetője azonban nem esett kétségbe: „annak ellenére, hogy egy elég komoly hírnévrombolás zajlott, a magam részéről ezt lehet, hogy nem is mondanám ezt negatív hatásúnak. Ha a célcsoportunkat nézzük, akkor egyáltalán nem ítéltek meg minket rosszul, sőt, nagyon sokakban pozitív reakciót váltott ki, aminek örülünk, mert ez a munkánk egyfajta elismerése volt” – mesélte Kiss Annamária.

 

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai