hirdetés
hirdetés

Kiderült, melyik légitársaság kínálja a legfinomabb falatokat a levegőben!

A Skyscanner online árösszehasonlító portál legfrissebb felméréséből kiderül, melyik légitársaságok kínálják a legjobb fedélzeti ellátást a világon.

hirdetés

A Skyscanner munkatársai több mint 100 utazót kértek meg arra, hogy pontozzák 19 légitársaság járatain a fedélzeti étkezést.

Az utazók véleménye alapján a Turkish Airlines (THY) szerezte meg az első helyet, 86%-os teljesítménnyel. Az étlapjukon olyan finomságok szerepelnek, mint a töltött padlizsán vagy a diós-körtés torta, de kínálnak gyermek-, kóser és tenger gyümölcseit felvonultató menüt is.

 

THY: Business Class menü
THY: Business Class menü

THY: business class menü (2)
THY: business class menü (2)

THY: Comfort Class menü
THY: Comfort Class menü

THY: Economy Class menü
THY: Economy Class menü

Második helyen végzett 81%-os eredménnyel a Singapore Airlines, amelynek nem kisebb kulináris személyiség, maga Gordon Ramsay adott szakértői tanácsokat.

Harmadik helyezett szintén egy Öböl-menti légitársaság, az Etihad lett 80 ponttal.

Utolsó helyezett lett a vizsgált légitársaságok között az American Airlines 50% alatti teljesítménnyel.

Íme a teljes lista:

Turkish Airlines 86

Singapore Airlines 81

Etihad 80

Aer Lingus 78

Emirates 77

Cathay Pacific 75

KLM 75 Qantas 72

Aeroflot 71

Air France 70

Iberia 65

SAS 64

United Airlines 62

British Airways 60

Qatar Airways 57

Virgin Atlantic 57

Alitalia 54

Lufthansa 53

American Airlines 47.5

Mary Porter, a Skyscanner kulináris szakértője így kommentálta az eredményt: „Az a sztereotípia, miszerint a fedélzeti ételek jóformán ehetetlenek, úgy tűnik, már a múlté. A mai borzasztóan erős piaci versenyben igyekszik minden légitársaság kitűnni a többi közül, igyekeznek mindent megtenni azért, hogy az utas jól érezze magát a fedélzeten, ezáltal még jobban magukhoz kötni az ügyfelet. A fedélzeti étkezés kulcsfontosságú ebben a folyamatban, és az utóbbi évek során láthattuk, hogy a légitársaságok óriási befektetéseket tettek ezen a téren, és számos neves séfet kértek fel arra, hogy segítsenek a fedélzeti ellátást továbbfejleszteni.” „Úgy tűnik, hogy sikeres dolog volt az ételekbe invesztálni – a válaszadók közül sokan mondták azt, hogy a fedélzeti ételek „finomak”, illetve „ízletesek” voltak, és a felmérésbe bevont légitársaságoknak több mint a fele 70% feletti eredményt ért el” – emelte ki Porter.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint megszavazzák a VII. kerületi lakók, hogy a szórakozóhelyek csak éjfélig lehessenek nyitva a kerületben?

Kiadónk társoldalai