hirdetés
hirdetés

„Önök nélkül nem tud az MTÜ dolgozni”

Mint azt a délelőtt háziasszonya, a televíziós Alföldi Eszter megállapította: „a szezon, a főszezon és a szakadó eső ellenére” szép számmal gyűlt össze a szakma az MTÜ új programsorozatának első alkalmából a budapesti Larus Rendezvényközpontban, hétfőn.

hirdetés

Ha valaki esetleg lemaradt róla, a programsorozat célja, hogy az MTÜ „Értékesítésért Felelős Igazgatósága külpiaci B2B tevékenységéről tájékoztassa szakmai partnereit, áttekintést adjon az értékesítést segítő trendekről, illetve informálja a szakmai érdeklődőket azokról a rendezvényekről, amelyekhez a partnerek csatlakozni tudnak.”

A szép számmal megjelent szakmai közönséget Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója szólította meg a címben olvasható szavakkal köszöntőjében. Vagyis, mint azt magyarázatként kiegészítette, az Ügynökség a szakmával együtt gondolkodva, a nemzetközi trendeket közösen elemezve szeretné elérni a tavaly meghirdetett, Nemzeti Turizmus Stratégiában (NTS) célul kitűzött 50 milliós vendégéjszaka-számot. „Minden évben az előző év rekordját döntjük meg, ez idén is így lesz” — mondta. Hozzátette, hogy szinte minden küldőpiacunkról növekedés tapasztalható. Szerinte Magyarország biztonságos volta miatt további növekedés várható.

„Az NTS egy ajánlás, amihez a piaci szereplők a gazdasági tevékenységüket igazítják” — mondta Princzinger Péter, az Magyar Turisztikai Szövetség (MTSZ) elnöke. Hozzátette: „Az NTS-t nem a kormány fogja megvalósítani, nem ez a dolga, de irányt mutat, forrásokat biztosít, megteremti a jogi környezetet.” A cél, hogy minél több magasabb költésű vendég minél magasabb szintű szolgáltatást kapjon — foglalta össze. Úgy látja, hogy a kereslet végtelen. A kereslet ösztönzését segíti a nemrég útjára indított budapesti marketingkampány, a Spice of Europe. Az új országmárkával a turizmus szeptember végi világnapján rukkol majd elő az MTÜ — tudtuk meg Guller Zoltántól.

Máté Kristóf, az MTÜ Értékesítésért Felelős Igazgatóságának vezetője szólt a külképviseleti hálózat átalakításáról, az elsődleges és másodlagos küldőpiacokról. Elsődlegesek egyebek mellett az USA, Kanada, Kína, Ausztria, Csehország, Egyesült Királyság, Franciaország, Lengyelország, Németország, Olaszország, Oroszország, Spanyolország, Szlovákia, míg másodlagos Ausztrália, Izrael, Japán, Törökország, Belgium, Dánia, Dél-Korea, Finnország, Görögország, Hollandia, Horvátország, Írország, Norvégia, Románia, Svájc, Svédország, Szerbia, Ukrajna. A kapcsolatot a küldőpiacokkal itthonról, vagy a helyszínen a külképviselők, új megnevezésük szerint nemzetközi országspecialisták tartják. Egy részük, különösen európai piacok esetében, budapesti székhellyel dolgozik, de munkaideje 40 százalékát az adott országban tölti — mondta el Máté Kristóf. Szintén szólt a vásári megjelenésekről, melyeken az Ügynökség által korábban meghirdetett, kiemelt partneri minősítési rendszerhez július végéig csatlakozók a vásári részvételből komoly kedvezményt kapnak, valamint pályázhatnak a study tour alap idén még elkölthető bruttó 20 millió forintjára.

 A programsorozat folytatódik - ígérték a házigazdák. És nem marad el idén sem a Turizmus Summit: október 16!

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai