Óriási sikert aratott a Turizmus szépe verseny

A turizmusonline.hu szerkesztősége az idén első ízben rendezte meg a Turizmus szépe versenyt a Facebookon. A turisztikai szakmában dolgozó, illetve azt tanuló hölgyek és urak körében óriási sikert aratott a kezdeményezés: 80 hölgy és tucatnyi fiatalember versengett a szavazók kegyeiért.

Az egy hónapig tartó versenyen végén a turizmusonline.hu Facebook-os követőinek tábora 5000-ről 13000 fölé nőtt. A hölgyek között valódi küzdelem alakult ki a szépségverseny első helyéért, a két esélyes fejenként 1200-nál is több szavazatot is képes volt begyűjteni. A szerkesztőség ezért végül - elismerve a hölgyek szurkolóinak erőfeszítéseit – megosztott első helyet hirdetett.

A 2012-es évben a Turizmus szépe a hölgyek között Homoki Gabriella, a Hunguest Grand Hotel Galya Wellness recepciósa. Nyereménye: 4 éjszakás üdülés két fő részére a 4*-os büki Caramell Hotelben teljes ellátással, valamint Viszlay Petra, a Kodolányi János főiskola hallgatója. Nyereménye: szintén 4 éjszaka két fő részére a 4*-os büki Caramell Hotelben teljes ellátással.

A férfiak között a győztes Molnár Attila, a Willy Fog Utazás iroda ügyvezetője lett. Nyereménye: egy hétvége a büki 4*-os Caramell Hotelben.

Több különdíj is gazdára talált a versenyen. A TRAVELO különdíját Kiss Barbara, Bakony Hotel nyerte. Nyereménye: 2 fő, 2 éj, Szindbád Wellness Hotel *** - Balatonszemes, félpanziós ellátás.

A FOTOESKUVO.HU különdíját Kovács Dorottya, Budapesti Corvinus Egyetem hallgatója nyerte. Nyereménye portfoliófotózás.

HUNGARY CARD PLUS csomagot nyertek az alábbi szerencsés szavazóink: Kaskötő Esztella, Komondi Sophie, Virovec Viktória, Neilinger Mónika, Pap Ádám, Juhászné Temesi Szilvia, Tóth Anikó, Kelemen Imre, Tóth Dóra, Nagy Márti.

A turizmusonline.hu szerkesztősége különdíját nyerte Kovács Péter, a Green Travel, valamint Réti Bernadett, a Broadway Holiday Utazás Iroda munkatársa. Nyereményük: 1 éves Turizmus Trend előfizetés, továbbá 1 éven keresztüli ingyenes részvétel a képzéseinken.

Az ünnepélyes díjátadóra nemrégiben került sor Budapesten, a Mozsár Kávézóban, ahol a megjelentek között a Qatar Airways felajánlása jóvoltából egy szuper utazótáskát is kisorsoltunk. Kiadónk, a Professional Publishing Hungary ügyvezetőigazgatója, Vándor Ágnes által kihúzott szerencsés nyertes Mihálka-Bálega Ágnes lett.  

Az este során kellemes hangulatban ismerkedtek, beszélgettek a nyertesek és szavazóik. A Turizmus szépe verseny jövő ősszel folytatódik.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?