Vendégeket is hoz az Év Szállása

Másfél millió forintos médiacsomag az Év Szállása verseny fődíja, amit ha a nyertes jól használ fel, jelentős forgalomnövekedést érhet el. A szavazás lezárásáig még csaknem három hét van hátra, így egy jó hajrával még van esély bekerülni a legjobbak közé.

Jelenleg a Hotel kapitány Sümeg vezeti az Év Szállása versenyt, de a szavazás csak november 14-én zárul, így a TOP10-es listában még számítanak változásokra a szervezők. „A tízes mezőny második felében csak néhány szavazat választja el a szálláshelyeket, így még bárkinek van esélye bekerülni a legjobbak közé, ami pozitív változást hozhat a forgalmat és a bevételt tekintve” – mondta Szigetvári József, a Szallas.hu ügyvezető igazgatója.

A szakember hozzátette, hogy az első tíz helyezett neve számos cikkben, tudósításban megjelenik majd, ami komoly ismertséget – és így persze több vendéget – hozhat a szálláshelyeknek. Az abszolút első helyezett hosszú távon is profitálhat a versenyből, hiszen a főnyeremény egy 1,5 millió forintos médiacsomag, amit a Sanoma portfóliójában igény szerint használhat fel a tulajdonos marketing kampányai támogatására.

Így kerülhet a legjobb tíz közé

A Szallas.hu szakembere szerint a legkönnyebben azok a szálláshelyek tudnak szavazatot gyűjteni, akik rendelkeznek például Facebook oldallal, vagy hírlevélen keresztül tartják a kapcsolatot korábbi vendégeikkel. „Érdemes legalább egy rövid levelet küldeni azoknak, akik korábban látogattak el hozzánk, és belinkelni a Szallas.hu oldalán a szálláshely adatlapját, hiszen így néhány kattintással el is küldhetik voksaikat. Hívjuk fel a figyelmet arra, hogy a szavazókra is értékes nyeremények várnak, így még nagyobb az esély, hogy gyarapodik a pontjaink száma” – mondta Szigetvári József. A szavazást a weboldalon vagy akár szórólapokon is népszerűsíthetik az üzemeltetők, ez főleg az őszi-téli szezonban is nagyobb forgalmat bonyolító wellness szállók számára járható út.

 

Az Év Szállása verseny díjai:

Minden kategóriagyőztes:

- Egyedi formatervezett díj

- A kategóriagyőzelemhez kapcsolódó embléma használati joga

- Főoldali kiemelés a Szallas.hu oldalán (havi 1 500 000 látogató)

- Kiemelt megjelenés a Szallas.hu hírlevelében (480 000 fős adatbázis)

- Megjelenés sajtóanyagokban, pr cikkekben

- Exkluzív borcsomag

Az Év Szállása cím nyertese:

- Médiamegjelenések 1,5 millió Ft értékben a Sanoma portfólióján

 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?