Weboldalak vásárlásával erősítette meg piacvezető pozícióját a maiUtazás.hu

Négy weboldalt – www.hotelkupon.hu, www.hotelkuponok.hu, www.napiakciok.hu, www.kedvezmenyorszag.hu – vásárolt meg a maiUtazás.hu. A kedvezményes szállásutalványok és utazások hazai piacát már eddig is uraló cégcsoport célja az új akvizíciókkal, hogy megkérdőjelezhetetlenné tegye vezető szerepét.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

„A hotelkupon.hu 2017-ben közel 800 millió Ft értékben közvetített belföldön, míg a hotelkupononok.hu az egyik legnagyobb forgalmú, és minőségi látogatókkal rendelkező aggregátor oldal. Az új akvizíciók révén számításaink szerint 30-35 százalékkal magasabb lehet a közvetített vendégek száma, az eddiginél közel félmillió fővel többen érhetik el a weboldal ajánlatait, s még erőteljesebb lehet a növekedés belföldön.”– hangsúlyozta Szennay András, a cég ügyvezetője.

„A piac centralizálódása ránk is hatással volt, de örülök, mert úgy érzem, megfelelő helyen működnek tovább az általam létrehozott weboldalak, amelyek az évek során nagyon a szívemhez nőttek. A maiUtazással már 2011 óta partneri kapcsolatban vagyunk/voltunk, mivel a hotelkuponok.hu oldalon a kezdetek óta jelen voltak, mint meghatározó szállásközvetítők. Végigkövettem, hogyan válnak piacvezetővé az évek alatt ezen a piacon és mindig korrekt üzleti partnerek voltak.”  - nyilatkozta Besenyei Kálmán, a hotelkupon- hotelkuponok és napiakció-weboldalak korábbi tulajdonosa."

Szennay András szerint a mostani akvizícióik is jelzik, hogy a maiUtazás.hu-nál egyértelműen hisznek abban, a szállodai utalvány hosszú távon is népszerű értékesítési forma lesz, hiszen a szállodák értékesítését kiválóan támogatja. Az utalványok kibocsátásával kiválóan kisimítható a foglaltságban jelentkező időszaki és szezonális fluktuáció, mivel az utalvánnyal érkező vendégek a voucherek természetéből adódóan könnyebben mozgathatóak a felhasználási időn belül. Így ez az értékesítési forma az utóbbi időszakban egyre népszerűbb rugalmas árazást is kiválóan kiegészíti. Mindemellett az eddigi partnereknél is egyszerűsít az adminisztráción, hogy a jövőben egy felületen kell kezelniük az értékesítőknek a foglalásokat.

 

E koncentrálódás azért is lehet üdvözítő, mert az akciós szállás-ajánlatokat keresők egyre inkább a legnagyobb szereplőket keresik és választják. Minél nagyobb egy szereplő, annál nagyobb ismertséget és látogatottságot tud kiépíteni, elérni – állapította meg a GKI Digital a legutóbbi, tavaly áprilisában elvégzett kutatásában. Emiatt a közvetített vendégéjszakák, illetve az eladott csomagok száma is a legnagyobb szereplőknél tud igazán bővülni.

A nagy látogatottság, valamint az adott közvetítő oldal ismertsége nemcsak az eladott csomagok mennyiségére, hanem az eladás gyorsaságára is hatással van: a piacvezetők sokkal hatékonyabban és rövidebb idő alatt képesek az akciós utazási csomagok értékesítésére, mint a kisebb szereplők. Utóbbiak ráadásul csak – a szálláshelyek számára kedvezőtlen – árcsökkentés eszközével tudnak versenyben maradni, ez pedig megnehezíti számukra a minőségi szálláshely-kínálat biztosítását.

A koncentrálódást az is fokozza, hogy a szálláshelyek jellemzően kevés – például 2016-ban mindössze 1-2 – utalványokat értékesítő céggel állnak rendszeres kapcsolatban. S e trend várhatóan a jövőben sem törik meg, sőt a piacvezető szereplők súlyának további növekedésére lehet számítani, mindenekelőtt szeptemberben, a következő RED DAY-en – vagyis az utazók piros betűs ünnepén –, ami a maiUtazás.hu legnagyobb utazási eseménye. Azon ugyanis már az új értékesítési csatornák is támogatni fogják az ajánlatok értékesítését, amely így méltán célozza meg a napon belüli, 250 millió forintos közvetített forgalmat.


Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.