hirdetés
hirdetés

A Wizz Air a mai nappal bejelentette...

... automatikussá teszik a törölt járatok viteldíjának visszatérítését. Kicsit lassabb ügyintézéssel, de biztosan.

hirdetés

Járattörlés esetén mostantól automatikusan jóváírják a viteldíj 120 százalékát az utasok WIZZ számláján, miután a COVID-19 járvány visszaszorítására hozott utazási korlátozások miatt jelentősen megnőtt a törölt járatok száma. 

Az utasoknak – külön kérésre –  továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe.

Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan a légitársaság legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét. A cég ugyanakkor szeretné megnyugtatni utasait, ha a szokásosnál lassabban is, de munkatásai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.

Az utazási irodák felé való visszatérítések automatizálásán szintén nagy erőkkel dolgoznak, addig is megkérik az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig kérik, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták. A mostani szokatlan időszakban használják az emailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy mérsékelni lehessen a már így is rendkívül túlterhelt telefonos ügyfélszolgálat forgalmát.

 

 

(forrás: Wizz Air)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!