Az Európai Bizottság felmérést végez a szállodák és az OTA-k közötti kapcsolatról

A HOTREC – az EU tagországainak szálloda és vendéglátó szövetségeinek ernyőszervezete, amelyben Magyarországot az MSZÉSZ képviseli – tájékoztatása szerint az ún. Digitális Piacstratégia témában az Európai Bizottság tanulmányt szándékozik készíteni azzal a céllal, hogy megismerje az online foglalási platformok és a szolgáltatók (szállodák) közötti kapcsolatokat.

A tanulmány eredményei segíteni fogják a Bizottságot, hogy felmérjék a foglalási portálok tevékenységének gazdasági hatását, hogy jobban megismerjék a portálok által alkalmazott üzleti gyakorlatot.

Ezen túlmenően a tanulmány segítségével új ismeretekhez juthatnak a foglalási portálok főleg KKV-k számára hátrányos magatartásáról, szerződéses feltételeiről.

AZ MSZÉSZ KÉRI, HOGY A TANULMÁNY SIKERÉHEZ MINÉL TÖBB SZÁLLODA TÖLTSE KI AZ ALÁBBI LINKEKEN ELÉRHETŐ KÉRDŐÍVET:

A KÉRDÉSEK MEGVÁLASZOLÁSA KB. 15-20 PERCET VESZ IGÉNYBE.

A KÉRDŐÍV KITÖLTÉSÉNEK HATÁRIDEJE 2017. JANUÁR 15.

Ide kattintva megtalálhatók a kérdések PDF formátumban. Ezek előzetes átnézése segíti, gyorsítja a kérdőív kitöltését.

Az egyes szállodák által megadott adatokat természetes bizalmasan kezelik.

Az EU minden tagországában sorra kerülő felmérés eredményeinek összesítéséről készített jelentésről az MSZÉSZ tájékoztatást fog adni.

Az MSZÉSZ köszöni együttműködésüket!

Forrás: MSZÉSZ


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?