Franchise partnerekkel fejlesztené az Accor márkákat Magyarországon az Orbis Hotels

Az Orbis Hotels franchise partnerekkel fejlesztené az Accor márkákat Magyarországon. A hálózatfejlesztés célja a folytonos bővülés a régió országaiban. 

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

4.000 szállodát és 570.000 szobát tartalmazó portfóliójával a francia Accor Hotels csoport Európa egyik legnagyobb szállodalánca. A hálózat a világ 95 országában van jelen az ágazat néhány legismertebb és legelterjedtebb márkájával (mint a Sofitel, Novotel, Mercure, Pullman, M Gallery vagy az Ibis), melyek minden kategóriában kínálnak szálláslehetőséget a vendégeknek a gazdaságos, ”budget” hotelektől kezdve a luxusszállodákig.

Az Accor több csatornán keresztül is folyamatosan erősíti jelenlétét a nemzetközi piacokon, így a saját szállodák nyitása mellett nagyban hagyatkozik menedzsment- és franchise együttműködésekre is. A közép- és keleteurópai régióban a franchise modellé a főszerep, melynek segítségével – és a 2014 végén mester franchise partnerré vált lengyel Orbis Hotels Group vezetésével – bővítenék a hálózatot; többek között Magyarországon is.

Az Orbis Hotels Group versenyképes kondíciókat, globális értékesítési hálózatot, értékes know-how-t, hatékony eszközöket, valamint nemzetközi szabványokat kínál franchise partnereinek. A franchise együttműködés további előnye a műszaki és IT tanácsadás, az alkalmazottak képzése az Accor Akadémián, de a szállodatulajdonosok profitálhatnak az Accor kiterjedt foglalási rendszeréből vagy a többmillió tagot számláló „Le Club” hűségprogramjából is.

A közép- és keleteurópai régióban az Accor összesen 30 franchise- és managementszerződést kötött az elmúlt közel négy évben, úgy már meglévő szállodák tulajdonosaival, ahogy újonnan épülő hotelek befektetőivel is.

A hálózatfejlesztés célja a folytonos bővülés a régió országaiban, így Magyarország mellett Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, a Balti-államokban, Romániában, Macedóniában és Bulgáriában; valamint, hogy belépjen a horvát és szerb piacokra is - olvasható a franchising.hu oldalán. 

Forrás: franchising.hu


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.