hirdetés
hirdetés

Valami megváltozott a HotelHoodnál két hónappal ezelőtt

Már több mint két hónap is eltelt, mióta elfogyott az utolsó példány a HotelHood könyv első kiadásából. Ez idő alatt megszületett a második kiadás, ami az OTA Titkok címet kapta és bővült több, mint 20 oldalnyi tudással.

A HotelHood hozott egy merész döntést ezzel kapcsolatban, ami magyarországon egyedi lehetőséget teremt a szállodaipar számára.Erről beszélgettünk velük:

Mire jöttetek rá két hónapja a legutolsó kampány alkalmával?

A HotelHood azt a célt tűzte ki a zászlójára, hogy segítsen a hazai szállodáknak több jutalémentes foglalást szerezni. A legutóbbi kampány sikere (amikor ingyenesen adtuk a könyvet, és csak a szállítási díjat kellett fizetni) rádöbbentett arra, hogy valamit rosszul csinálunk. Néhány nap alatt majdnem annyi könyv kelt el, mint korábban hónapok alatt. 

Rájöttünk, hogy azzal, hogy a könyvet 9450 Ft-ért áruljuk, nem szolgáljuk megfelelően ezt a célt, hiszen így eddig is jóval több szállodához juttathattuk volna el ezt az alapvető tudást. Az OTA Titkok könyv célja sosem a nyereség volt. Hanem az, hogy a lehető legtöbb szállodának olyan kiforrott stratégiát adjunk a kezébe, amivel könnyen növelheti a saját weboldalán foglalók számát.

Így egyértelmű lépés volt, hogy a második kiadást már ingyenesen kell elérhetővé tegyük.

Miért ingyenesen?

Az olvasóban jogosan felmerülhet, "hogyan lehet ennyi tudást ingyen adni, mi lehet a csapda?".Erre ebben a négy rövid gondolatban válazolnék:

1. A 890.- Ft + Áfa szállítási költség elérhetővé teszi a könyvet mindenki számára: az apartman tulajdonosaknak, egyéni szállodáknak és a szállodaláncoknak is. Illetve ezért az összegért valószínűleg senkinek sem kell majd jóváhagyást kérnie!

2. Azt szeretnénk, hogy csak olyan szállodai szakemberekhez jusson el ez a tudás, akik komolyan veszik a témát és hajlandóak tenni is érte. Úgy tapasztalatuk, hogy ha amellett, hogy a könyv ingyenes a szállítás azonban nem (legyen az csak néhány száz forint is), az kiszűri a komolytalan érdeklődőket.

3. A küldetésünk, hogy segítsünk a szállodáknak növelni a jutalékmentes foglalások számát. Ez is az egyik módja ennek.    

4. Hiszünk benne, hogy aki elolvassa a könyvben leírtakat, többet szeretne majd, és talán visszatér és előfizet az egyik szolgáltatásunkra.

De ennyi…

Nincs rejtett buktató, vagy trükk. Csak az információ, amire szükség van, hogy az olvasó elérje azt az eredményt, amit szeretne.

Ha jól értem a könyv már elérhető?

Igen és néhány példányt már ki is küldtünk előrendelésben. Nem csak szállodások de szakmabeilek is olvasták már, Gyenes Ákos például ezt írta róla:

"Hiánypótló szakmai anyag a magyarországi szállodák, panziók online értékesítésés és marketing területért felelős kollégái számára."

Gyenes Ákos Szakmai Vezető RESnWEB

Itt elérhető a könyv frissített második kiadása:

 hotelhood.hu/ota-titkok/

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai