hirdetés
hirdetés

Jövő évi tervek a MABEUSZ közgyűlésen

November 14-én tartotta meg a MABEUSZ őszi gyűlését, ahol a Magyar Turisztikai Ügynökség marketing és értékesítési Igazgatóhelyettese, Németh Anna ismertette az MTÜ tervezett értékesítési és marketing aktivitását.

hirdetés

Kiemelte, hogy jövőre a „luxus/high-end” beutazókon lesz a hangsúly, de az incentive vonalat is erősíteni szeretnék. Ez utóbbit a MABEUSZ-szal közösen, és a szervezettel további kerekasztal-beszélgetéseken felállítanak újabb fő irányelveket, illetve olyan kreatív „out-of-the-box” programokat, melyek kivitelezhetőek és versenyelőnybe hozzák desztinációnkat a versenytársakkal szemben, valamint ahol esetlegesen a konferencia/kongresszus turizmus jobban értékesíthető a szélesebb lehetőségek miatt.

Az MTÜ 2020-ban több vásáron is részt kíván venni. Emellett weboldalát részletesen fejlesztette, és itt minden információ megtalálható, hiszen a jövőben a kiadványok helyett erre szeretnék fektetni a hangsúlyt. Az MTÜ jövő évi külföldi kommunikációjában három fő kampánya lesz: a luxus fókuszú, az építészeti, illetve a folk.  A jövőben az a cél, hogy a MABEUSZ és az MTÜ közösen fejlesszen új, kreatív programokat, illetve találjon új helyszíneket, amelyekre nagyon is szükség van a szakmában.

Az MTÜ előadásán kívül, a rendezvény házigazdája, Peter Knoll, a Hotel Hilton Budapest igazgatója ismertette a szálloda 2020-as fejlesztési terveit, kiemelve a SkyBar Budapest koncepciót.

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai