Kupon a buli!

Hogyan szerezzünk hatékonyan és viszonylag olcsón sok, hűséges és visszatérő ügyfelet? Ebben próbál segíteni a Kreatív és az Élelmiszer magazin legújabb, közös, kétnapos konferenciája. Praktikus marketingtanácsok mindenkinek.

Aki járt már az Egyesült Államokban, jól ismerheti azt a jelenséget, amikor teljes családok vonulnak hétvégi szórakozásként telefonkönyv vastagságú kuponos füzetekkel a különböző városszéli shoppingmallokba és válogatják ki, majd vadásszák le közösen a legjobb ajánlatokat a polcok között. Az európai marketinggyakorlat pár éve még gyanakodva nézett az elsősorban az amerikai piacon elterjedt kuponos megoldásokra, azonban elsősorban az internet terjedésével ez is, mint oly sok minden más, jelentősen megváltozott. Az érdekes az, hogy ez a változás mintha „visszafelé” is hatott volna: pár év alatt nem csak az online, illetve frissebben a mobiltelefonos kuponos megoldások terjedtek el, de a „hagyományos”, nyomtatott verzió is egyre több cégnél meghonosodni látszik hazánkban is.

Érdemes azonban végiggondolni, hogyan használhatjuk a leghatékonyabban ezeket a megoldásokat, és azt is, mit tegyünk azután, ha már megszereztük a fogyasztók bizalmát, milyen módszerek segíthetnek abban, hogy hosszabb távon meg is tartsuk ezt. Ezt elősegítendő döntött úgy a Kreatív és az Élelmiszer szaklap, hogy 2014. szeptember 17-18-án Marketing és sales napok néven új konferenciát indít. A kétnapos esemény, amelyre naponként külön-külön és egyben is lehet belépőjegyet vásárolni, első napján a kuponozás rejtelmeivel, a rövid távú vevőszerzéssel, míg a második napon a lojalitásépítéssel, tehát a hosszú távú vevőmegtartással foglalkozunk majd részletesen.

A kuponos napon megvizsgáljuk az árképzés pszichológiai hátterét, majd áttekintjük, hogy milyen marketingcélok esetében érdemes a kuponos megoldást választani kommunikációs eszközként. Foglalkozunk a kuponos kampányok szervezésénél felmerülő jogi és adminisztrációs kérdésekkel és megnézzük azt is, hogyan illeszthető bele az eszköz a különböző egyéb médiacsatornák (internet, mobil, óriásplakát stb.) rendszerébe. A nap második felében számos már megvalósult, sikeres kampány megismerésén keresztül meríthetünk konkrét ötleteket a kuponos marketingakciók sikeres megvalósításához.

A lojalitásépítéssel foglalkozó második napon szintén lesz pszichológiai háttér-festés, foglalkozunk adatkezelési kérdésekkel, hallhatunk előadást arról, hogy a big data megoldások hogyan segítenek abban, hogy sikeresebb legyen a marketingkampányunk, lesz szó a gamificationben rejlő lehetőségekről, és ezen a napon is meghallgathatunk számos esettanulmányt, amelyekből kiderül, hogyan dolgoztak olyan márkák, amelyek már korábban sikereket értek el ezen a területen.

További információ és részletes program: http://www.kreativ.hu/esemeny/marketing_es_sales_napok


Újabb atlétikai csúcsesemény gazdája lesz Budapest

Újabb atlétikai csúcsesemény gazdája lesz Budapest 

A Nemzetközi Atlétikai Szövetség (WA) újabb esélyt adna Magyarországnak.
Húsvéti szafari Nagykőrösön

Húsvéti szafari Nagykőrösön 

A tavaszi szünet első napján újra kinyitja kapuit Magyarország első és egyetlen autós szafari parkja.
Különleges kápolnát tártak fel Veszprémben

Különleges kápolnát tártak fel Veszprémben 

A 80 éve püspökké szentelt Mindszenty József egykori székhelye is megújul a beruházás során.
Banksy-kiállítás nyílik Budapesten

Banksy-kiállítás nyílik Budapesten 

A művész több mint száz alkotását lehet majd megnézni május 3-tól a Király utcai Komplex Kiállítóteremben.
Túrák és családi programok Székesfehérváron

Túrák és családi programok Székesfehérváron  

Íme a legjobb húsvéti programok és kirándulások a városban a hosszú hétvégén.
XIX. századi borospince az Árpád-kori romok alatt

XIX. századi borospince az Árpád-kori romok alatt 

A Wenckheim-pincét egy domb alá fúrták be, melyen a Csolt nemzetség által emelt monostor romjai állnak.
Milyen legyen a Feneketlen-tó környéke?

Milyen legyen a Feneketlen-tó környéke? 

Az április 30-ig véleményezhető terveken új stégek és a tóval kapcsolatot teremtő sétányok láthatók.
Húsvét a Skanzenben

Húsvét a Skanzenben 

Húsvétvasárnap és hétfőn a régi falusi húsvéti ünnepeket kelti életre a Szabadtéri Néprajzi Múzeum.
Hazai projekt az Új Európai Bauhaus Díj jelöltjei között

Hazai projekt az Új Európai Bauhaus Díj jelöltjei között 

A „Együttműködés a közösségekért" című magyarországi projekt célja egy multifunkcionális tér létrehozása a Józsefvárosban.
Váratlan helyről érkezett segítség a budapesti beutazó turizmushoz

Váratlan helyről érkezett segítség a budapesti beutazó turizmushoz 

A brit nézők körében közel két évtizede töretlenül népszerű BBC-műsor, "A Gyakornok" versenyzői legutóbb a magyar főváros turisztikai kínálatát is népszerűsítve versenyeztek egymással.

Interjú

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.
„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet”

„Egy B2B vásárt részesítenénk előnyben, ahol a szakmai tapasztalatcsere venné át a főszerepet” 

 Molnár Judittal, a Magyar Utazási Irodák Szövetsége (MUISZ) elnökével beszélgettünk.
Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról

Történetek a Várból: végre nem hajtott végrehajtásról, kitiltott turistabuszok behajtásáról 

Sokak előtt ismert a Ruszwurm Cukrászda tulajdonosa, Szamos Miklós és a Budavári Önkormányzat jelenlegi vezetője, Váradiné Naszályi Márta polgármester között zajló vita. Erről és a turistabuszok ügyéről is beszélgettünk.