hirdetés
hirdetés

Online kampányt indított a Magyar Termék

Fiatalokra és a családosokra külön optimalizálnak.

hirdetés

Egy kisfilmmel és a "Szívügyünk a Magyar Termék" mottóval indult március végén Magyar Termék Nonprofit Kft. marketingakciója. A videóban sok vidám magyar jóember (köztük híresek is) fotózkodik és ismerkedika a Várkert Bazárban, majd közösen Magyarország-, illetve szívformába állnak.

A csaknem 300 szereplővel készült videó, illetve annak verziói és leágízásai a Magyar Termék YouTube-csatornáján jelennek meg. Az akció kétszer kéthónapos.

"A kampányfilm nem konkrét termékekre vagy kifejezetten a védjegyre koncentrál, hanem a közösségi élmény, összefogás fontosságát hangsúlyozza, ezért a videóban nem is statiszták, hanem a Magyar Termék szimpatizánsai, illetve a védjegyhasználók munkatársai láthatók" - áll a Magyar Termék közleményében. A forgatáson részt vett a Republic zenekar, Caramel, Kiss Ádám humorista, Árgyelán Kriszta rádiós műsorvezető vagy Katus Attila aerobikoktató is. Facebook-oldaluk is van, például nyereményjátékokkal.

A honlapnak két verziója van, egy fiatalokra ("A magyar a nyerő") és egy családosokra ("A kezedben a jövő") optimalizált.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk