hirdetés
hirdetés

SOMLÓI GALUSKÁS GULYÁSLEVES 2.0 – Tanulságos történetek a turizmusmarketing világából.

50 év pályafutása a turizmusban (avagy hogyan lett liftesfiúból szállodaszövetségi elnök). 60 többnyire derűs, de mindenképpen tanulságos történet, követhető példák a turizmusmarketing világából; a hazai turizmusipar 630 kortárs személyiségének név szerinti említése; mindez 202 oldalas, A/4-es nagy formátumú könyvben, 495.000 karakterben és 48 képpel.

hirdetés

Megrendelhető már most! Vételár: 2990 Ft + szállítási/postai költség. Budapesten személyes átvétel is lehetséges előzetes egyeztetés szerint.

PDF-fájlban vagy E-könyvolvasó számára (ePUB vagy MOBI formátum) azonnali megküldés: 990,-Ft. E-mail: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. vagy This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Walkó Miklós, a magyar turizmus doyenje így méltatja a kötetet:

"Erdei János a magyar és a közép-európai turizmus egyik legszínesebb, emblematikus egyénisége, amit a most elkészült könyve mindennél jobban bizonyít. Élete a turizmus. Legyen az szálloda, utazási iroda vagy nemzeti képviselet, teljes szívvel, lelkesedéssel végzi munkáját és motiválja munkatársait. A könyv műfaja nehezen meghatározható. Életrajz, karriertörténet, szakmai hitvallás, marketingszakkönyv számos esettanulmánnyal, egyszóval: egy remek koktél. Anekdotázó stílusa, könnyed fogalmazása néhol azt sejteti, hogy János talán irodalmi babérokra is törhetett volna. Illetve ki tudja. Lehet, hogy itt kezdődik egy új karrier, ami a kortárs irodalom nyeresége, de egyúttal a turizmus vesztesége is lenne.

Kiváló memóriával idézi fel szakmai és egyéb emlékeit, minden sorából a turizmus, a vendég szenvedélyes szeretete sugárzik, de nem felejti el, hogy a turizmus nemcsak szolgálat, hanem kemény feltételek között működő, eredmény orientált gazdasági tevékenység is.

Erdei János szakmai pályafutását és impozáns karrierjét alkalmam volt évtizedeken át figyelemmel kísérni hol párhuzamos, hol közös tevékenységünkben. Eltérő egyéniségünkből, stílusunkból adódóan természetesen nem ritkán különbözött a véleményünk egy-egy konkrét ügyben, de a vita mindig a jobbító szándékból adódott, és soha nem lépte túl a baráti rivalizálást. Igazi ötletember, naponta képes tucatnyi elképzelést kigondolni, közöttük jót és kevésbé jót is, s én megpróbáltam megmondani, szerintem melyik a jó. Munkabírása, lelkesedése legendás, a fiatalokat megszégyenítő ma is, nem utolsósorban annak köszönhetően, hogy egy-két komoly figyelmeztetés után rájött: a sok kávé és cigaretta nélkül is van élet.

A könyvben nagyon sok kolléga, üzletpartner szerepel a legkülönbözőbb szituációkban, de szinte egyetlen rossz sort nem ír senkiről. A vagy jót, vagy semmit felfogás nagyon szimpatikus egy olyan embertől, aki nem kerülte a konfliktusokat, és nyilván nem kevés ütközésben is volt része. Ezt a könnyed stílusú, élvezetes olvasmányt, amelyben a szerző számos érdekes, tanulságos történetet mesél el az életéből, akár tankönyvként is jó szívvel ajánlom mindenkinek, aki az élet iskolájából felsőfokon akar példákat venni turisztikai marketingből, és szívesen olvas egy sikertörténetet. Kedves János, gratulálok! Remélem, hogy ez csak a kezdet. Kíváncsian várom a folytatást karrieredben is, és kívánom, hogy a java még ezután jöjjön."

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai