Itt először elhangzott, hogy a német alapítású iroda, amely Tenerifén 76 hotelben kínál minőségi szálláshelyeket – és amely Németországban piacvezetőnek számít, hiszen csak Spanyolországban/Andorrában tavaly 5 millió ügyféllel dolgoztak -, mostantól egy sokcsatornás új applikációt is kínál utasainak. Az okostelefonra letölthető applikáció segítségével 24 órán át, éjjel-nappal kereshetik ezentúl az iroda call centerét bármely, az adott utazásukkal kapcsolatos kérdéssel, problémával, kéréssel vendégeik. Ezzel a német, spanyol valamint portugál nyelven „beszélő” platformmal mostantól akár az utazás előtt, alatt vagy után is „bombázható” kérdésekkel az iroda, és így talán egy idő után – amikor az utasok már megszokják ezt az új segítséget – kevesebbszer keresik majd azt az irodát, ahol az utazást befoglalták, kifizették. Mint a tájékoztató alkalmával Andreas Hamorszky, a cég Magyarországért felelős vezetője elmondta, e szolgáltatás remélhetőleg előbb-utóbb magyar nyelven is elérhető lesz, hiszen honfitársaink is részt vettek abban a nemzetközi szintű felmérésben, amelynek során megállapították: a TUI vendégkörének 5 százaléka ma már okostelefont használ, amelytől persze nem válik meg szabadsága, utazása során sem.
24 órás készenlét a TUI-nál
Legújabb – egyelőre csak német, spanyol és portugál nyelven elérhető – szolgáltatásukról számoltak be a TUI szakemberei a hazai utazási irodák azon képviselőinek, akik a német iroda valamint a Spanyol Idegenforgalmi Hivatal meghívására vettek részt a minap egy tenerifei tanulmányúton.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt
Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő
A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom.
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton
Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra
Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága
Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat
Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről
Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.
Közel félmillió e-töltőpont elérhető hamarosan a franciáknál
A nagyszabású fejlesztés megvalósítása érdekében 64 francia autópálya-pihenőben most 320 Siemens gyorstöltőt telepítettek.
A WIZZ első isztambuli járata elindult Debrecenből
Isztambul a második törökországi város, amely már Debrecenből is közvetlenül elérhető Antalya után.
Nyitva az izraeli légtér a súlyos iráni légitámadást követően
Izrael vasárnap reggel megnyitotta légterét a szombat éjszakai, sikeresen kivédett légitámadás után, jelentették be hivatalosan Izraelben.
Interjú
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”
A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban
A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk
Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.