A Balatonra akarja visszacsábítani a német turistákat az MT. Zrt.

A Magyar Turizmus Zrt. németországi képviselete és Balatoni Regionális Marketing Igazgatósága az elmúlt hetekben közös kampánnyal hívta fel a vízparti üdülést keresők és a last minute foglalást előnyben részesítők figyelmét a balatoni ajánlatokra.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A kampány első lépéseként Németország legnagyobb nyaralóházakat forgalmazó cége, a Novasol több mint 80 ezer címre kiküldött Balaton hírlevelével május közepén csábított a magyar tengerhez. Június 1-én indult az Mt Zrt. és az FTI Touristik GmbH közös akciója, amely a 300 FTI franchise partnert, illetve az utazási irodákban és környékén megforduló közönséget egyaránt megszólítja. A Balaton a Flugbörse, a Sonnenklar TV és a 5 vor Flug lánc irodáiban van jelen 4 héten keresztül 30 másodperces spotokkal, amelyek naponta 50 alkalommal láthatók 230 kirakati, valamint 120 irodán belüli képernyőn. Az 75 ezer FTI ügyfelének Balaton hírlevelet is kiküldtek. Június közepén egy másik nagy német cég, a DERTOUR reklámozta Közép-Európa legnagyobb tavát. A népszerű utazásszervező honlapján a DERTOUR kínálatában szereplő balatoni szállodákra mutató Balaton teaser volt látható. Az iroda 20 ezer ügyfele szintén kapott Balaton hírlevelet. Június végén a cégcsoport egy másik tagja, az ADAC Reisen hirdeti majd a Balatont a 10 ezer címre eljutó hírlevelében.

Szintén június 1-én indult Németország egyik legismertebb utazási oldalával, a weg.de-vel közös Balaton-kampány. A népszerű portál nyitóoldalán június közepéig Balaton Teaser és Flash Banner hívja fel a látogatók figyelmét egy Balaton microsite-ra. A vízparti élmények mellett a hirdetésekben felhívják a figyelmet a megújuló gasztonómiára, a borászok kínálatára és az aktív turisztikai kínálatra is. Júniusban és júliusban erre az oldalra irányítja a kattintókat Bajor Labdarúgó Szövetség hirdetése is.

Németország hazánk legjelentősebb küldőpiaca, tavaly több mint kétmillió vendégéjszakát töltöttek német vendégek Magyarország kereskedelmi szálláshelyein. A Magyar Turizmus Zrt. kiemelt célja, hogy népszerűsítse Magyarországot a potenciális fiatal utazók körében is: a legnagyobb számú fiatal utazó Németországból, Franciaországból és az Egyesült Királyságból indul útnak Európában. Németország esetében a fiatalok nagy hányada, 7 millió ember utazik, így van még bőven potenciál számunkra ezekről a területekről a fiatal beutazó turisták tekintetében.

Forrás: Vendég & Hotel

Forrás: Magyar Turizmus Zrt.


Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül
Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart problémáit

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart problémáit 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.