A Danubius szállodalánc nyerte a CMA-t

A Danubius Hotels Group győzedelmeskedett, de négy arannyal nagy nyertese volt a versenynek az Adamsky a Special Effects Mediával közösen is. A szerdai díjátadó után egy workshopot is tartottunk az Anker't-ben, öt prezentáció a cikk alatti dobozból le is tölthető.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Kreatív negyedik alkalommal hirdette meg content marketing versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait vártuk. Idén rekordszámú nevezés érkezett, 137, ebből 68 került fel a shortlistre. Végül összesen 35 díjat osztott ki a zsűri, a 8 arany mellett, 6 ezüst és nagyon sok, összesen 21 bronzérmes született. A Content+Marketing Award 2017 nagy nyertesei a fődíjas mellett a Pepsi Vloggerpróbát közösen megálmodó Adamsky Budapest és Special Effects Media voltak.

A beérkezett pályázatokat a szakmai zsűri két fordulóban (először online, majd személyes megbeszélésen) értékelte. A zsűri névsora ide kattintva érhető el. A CMA shortlistesei és a díjazottai pontszerzők a Kreatív PR Toplistán. 

A május 31-i eredményhirdetés után egy workshop keretében a zsűri által kiválasztott legizgalmasabb, legkreatívabb és leghatékonyabb tartalomalapú marketingmegoldásokat is bemutattuk: közülük most öt prezentáció a cikk alatti dobozból letölthető.

A CMA 2017 díjazottai:

B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK

BRONZ
Karácsony
Pályázó: MEC Hungary

EGYESÜLETEK, SZERVEZETEK

BRONZ
Életbenmaradnának
Pályázó: DeepInsight Creative Agency
Megbízó: Nyugdíjasok Országos Szövetsége

FMCG TERMÉKEK

BRONZ
Delikát - Becsengettek!
Pályázó: Mindshare Médiaügynökség
Társpályázó: Central Médiacsoport
Megbízó: Unilever Magyarország

BRONZ
Omnia Balkon Koncertek  –  Hogy jól induljon a reggel
Pályázó: Havas Media Hungary
Társpályázók: a Karma Production, Universal Music Group
Megbízó: Jacobs Douwe Egberts

 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt. 

 

IT/TELEKOMMUNIKÁCIÓ

BRONZ
KODU Kupa
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: Microsoft Magyarország

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom 

BRONZ
UPC Anyák Napja!
Pályázó: Next Wave Europe
Megbízó: UPC Magyarország

BRONZ
Sea Hero Quest / Game for Good
Pályázó: Uniomedia Communications
Társpályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

KISKERESKEDELEM

EZÜST
A Lidl Konyha content platform megújítása
Pályázó: Neo Interactive
Megbízó: Lidl Magyarország

A nevezéshez tartozó pdf a cikk alatti dobozból tölthető le.

 

KÖZLEKEDÉS

BRONZ
Mindenki nyeregbe! - Navigálj a BringaMánia appal!
Pályázó: a Noguchi Porter Novelli
Megbízó: McDonald's Magyarország

{youtube|id=eJFBdUMNdu8}

MŰVÉSZET, SZÓRAKOZÁS

ARANY
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. 

 

PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK

BRONZ
NN Életút Program
Pályázó: Uniomedia Communications
Megbízó: NN Biztosító

EZÜST
Bukottak
Pályázó: a Mito
Megbízó: az OTP Bank

 

VENDÉGLÁTÁS, TURIZMUS

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

DIGITÁLIS MEGOLDÁSOK

BRONZ
AMC - SIXX ZOMBI TAXI
Pályázó: AMC Networks Central Europe

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

BRONZ
Google-költészet
Pályázó: MEC Hungary
Megbízó: Magyar Telekom

BRONZ
#sparklingbudapest
Pályázó: POME
Megbízó: Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.

EZÜST
Red Bull Pilvaker videoklipek
Pályázó: Kastner & Partners Nemezetközi Reklámügynökség
Megbízó: Red Bull Hungária

{youtube|id=WoIOhP40Q98} 

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

INTEGRÁLT MEGOLDÁSOK

BRONZ
Voltaren Szeniortáncprogram
Pályázó: Progressive
Társpályázó: VIPR Kommunikációs ügynökség, MediaCom
Megbízó: GlaxoSmithKline

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

EGYÉB

EZÜST
E.ON – V17 – Új E.ON székház
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: 2Republic
Megbízó: E.ON Hungária

 

MOZGÓKÉPALAPÚ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Bukottak
Pályázó: Mito
Megbízó: OTP Bank

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

 

SAJÁT FELÜLETEN FUTÓ MEGOLDÁSOK

BRONZ
Két jelölt egy napja
Pályázó: Café Communications
Megbízó: OTP Bank

 

BRONZ
HRDoktor blog kampány
Pályázó: Budai Egészségközpont

BRONZ
CokeStream
Pályázó: Café Communications
Társpályázók: Be Social, Eastaste Music, az MMS Communications Hungary Vivaki Üzleti Egysége, Rewart Megbízó: The Coca-Cola Company

ARANY
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group 

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK

BRONZ
Handcrafted programmatic
Pályázó: MEC Hungary
Társpályázó: CEMP és Next Wave Europe Brand & Content Studio
Megbízó: Scitec Nutrition

BRONZ
Lurpak – Gastro Power
Pályázó: Maxus Hungary
Megbízó: Arla Foods GmbH / Lurpak

EZÜST
Unicum – Puskás Palack kampány
Pályázó: Doupla
Megbízó: Zwack Unicum

EZÜST
NaturAqua – Élni akarok
Pályázó: MMS Communications Hungary
Társpályázó: Central Digitális Média  – NLCafé
Megbízó: Coca-Cola Magyarország

ARANY
Pepsi Vloggerőpróba
Pályázó: Adamsky Budapest
Társpályázó: Special Effects Media
Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

CMA 2017 FŐDÍJ
Sárkánykalandok
Pályázó: Danubius Hotels Group

Forrás: Kreatív Online


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.