hirdetés
hirdetés

A Green Holidays szerint a török partner a felelős a kialakult helyzetért

A Green Holidays oldalán új közlemény olvasható, melyben a török partnert teszi felelőssé a kialakult helyzetért. A mai napon a kormányhivatal vizsgálatot is indított az utazási irodánál.

hirdetés

"2017. július 02-án a törökországi események kialakulásáért a Green Holidays Kft. nem felelős, az Akdem Turizm a hétvégén érkező utasainkat visszaigazolta, ennek ellenére a megrendelt szolgáltatásokat nem biztosította, holott azok ránk eső része előre ki lett fizetve. Irodánkat írásban nem tájékoztatta, szerződést nem bontott, cégünk a vasárnapi gép érkezése után értesült a kialakult helyzetről.

Cégünk megtette a feljelentést az illetékes hatóságoknál. Hangsúlyozni szeretnénk, hogy a tulajdonos abszolút jóhiszeműen járt el és ezért vállalja a felelősséget. Azért, hogy a török partner az utasainkat ilyen helyzetbe hozta nem minket terhel a felelősség.

A Green Holidays Kft. a tegnapi napon felvette a kapcsolatot a konzulátussal és az Uniqa biztosítóval, bejelentését megtette a Budapest Főváros Kormányhivatalánál.

A Green Holidays Kft. és az UNIQA Biztosító Zrt. közösen szervezik a kinn lévő utasok elszállásolását és hazautazását. 

Azok az utasok, akik még nem utaztak el, közvetlenül az UNIQA Biztosító Zrt-hez fordulhatnak, az alábbi elérhetőségeken: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. " - olvasható a közleméyben. 

Az utazasászervező cég ellen hatósági eljárás is indult a hétfői napon. Keszthelyi Nikoletta, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkára hétfőn Budapesten egy más témában tartott sajtótájékoztatón elmondta: hatósági eljárás indult azzal kapcsolatban, hogy minél előbb kiderüljön, megtévesztő módon járt-e el az utazási iroda az utasaival szemben.

A kormányhivatal munkatársai hétfő reggel vizsgálatot tartottak az utazási iroda székhelyén. Hozzátette: az érintett megkárosított utasoknak lehetőségük van, hogy a fogyasztóvédelmi hatósághoz, illetve a békéltető testülethez forduljanak.

Kara Ákos (NFM) infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár ugyanezen a sajtótájékoztatón azt mondta: az utazási irodákra vonatkozó garanciális szabályokat lehet és kell erősíteni.

(forrás: Green Holidays, MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint a hazai nyilvános vécék állapota pozitívan hat a turizmusra?

Kiadónk társoldalai