hirdetés
hirdetés

A legjobb értékesítőket díjazta a török légitársaság

Néhány napja készült el a magyar változata a Turkish Airlines új reklámfilmjének – ennek vetítésével kezdődött a török légitársaság immár hagyományos évnyitó fogadása.

hirdetés

Şakir Fakili, Törökország nagykövete köszöntőjében kiemelte, hogy a Török Köztársaság és a Turkish Airlines egymással párhuzamosan fejlődött az utóbbi húsz év során. A Turkish belföldi légitársaságként indult, majd az intenzív növekedés fázisa a 90-es években következett be. A siker alapja a geográfiai lokáció: Isztambulból 4 órás repülési időn belül több tíz millió ember érhető el.Ma már 232 városba repülnek 232 géppel. „Magyar testvéreink végre vízum nélkül utazhatnak hozzánk” – zárta gondolatait a nagykövet.

Földvári András, a Turkish Airlines marketingigazgatója kiemelte, hogy a légitársaság világelső a repült országok - 108 - számát tekintve, a Skytrax felmérésén pedig már harmadszor nyerte el egymás után az Európa legjobb légitársasága címet. A cég üzletpolitika is változatlan: elsősorban utazási irodákon keresztül értékesítik a jegyeket.

Afrikában már 36 reptérre van járatuk, az amerikai földrészen nyolc városba, a Távol-Keleten pedig 31 pontra repülnek. Tervezik egy manilai járat indítását. Az idei év végére az úti célok számát 267-re, a szállított utasok számát a 2013. évi 48,3-ről 59,5 millióra tervezik növelni.

A magyar piac számára a legfontosabb újdonság – amint arról korábbi hírünkben már beszámoltunk – az, új immár harmadik napi járat indulása Budapest és Isztambul között március végétől. A három járat jóvoltából az isztambuli átszállási lehetőségeket még optimálisabb módon, rövidebb várakozási idővel tudják igénybe venni a magyar utasok. Ideális lesz az átszállás például az Észak-Amerikába induló járatokra.

Aki mégis várni kényszerül Isztambulban egy-két órát, annak is arany élete lesz, hiszen a közelmúltban adták át a repülőtér vadonatúj, 3000 m2-es, minden kényelemmel felszerelt lounge-át.

Levend Arisoy magyarországi igazgató a rendezvényen megköszönte a legjobb partnerirodák munkáját. Elismerő díjat kapott a legjobb értékesítő iroda, a Vista, a legjobb business class-értékesítő az OTP Travel. A legjobb értékesítésen túli szolgáltatást a Morea nyújtotta, a legnagyobb növekedést a Tensi Tours érte el, a legnagyobb piaci részesedésért a Maurit díjazták, a legjobban teljesítő tour-operátor az Unitravel lett, a legjobb non-IATA-iroda a Green Travel, legjobb online értékesítő címét a Weco Travel érdemelte ki.

 

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai