A Penny Markettel dübörög a Sodexo

A Sodexo Motivációs Rendszerek – a megváltozott cafeteria szabályozás keretei között – továbbra is a minőségi szolgáltatást és ügyfelei elégedettségét helyezi tevékenysége középpontjába. A széleskörű és könnyű elkölthetőségre, a gyors és rugalmas kiszolgálásra, a megbízható teljesítésre most, a piacon egyedülálló módon garanciát is vállal: a Sodexo visszafizeti szolgáltatása díját, amennyiben ügyfelei nem elégedettek. A munkavállalók pedig - a Penny Markettel közös akcióban - levásárolható kuponokat kapnak a borítékokban.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A béren kívüli juttatásként adott ételutalványok bevált motivációs eszközök, de sokféle elégedetlenség okozói is lehetnek. A szolgáltatóknak képesnek kell lenniük a munkaadók és a végfelhasználók szempontjából legfontosabb igények kielégítésére. A Sodexo éppen ezért áttekintette és rendszerbe foglalta azokat a minőségi elvárásokat, amelyekhez szolgáltatásaiban igazodik, hogy e kritériumokat minden ügyfele számára átláthatóvá és bármikor számon kérhetővé is tegye. Ez azt jelenti, hogy amennyiben az ügyfél nem elégedett a szolgáltatás minőségével, a Sodexo visszatéríti szolgáltatási díját.

A papíralapú utalványt szeretik felhasználóik ott elkölteni, ahol mindennapos bevásárlásaikat intézik, s ebben a körben különösen népszerűek a kedvező árakat kínáló diszkont áruházak. A Sodexo ezért áprilistól az év végéig különleges közös akciókat bonyolít le a Penny Markettel, melynek során a Sodexo utalványok a Pennyben névértéküknél 500 Ft-tal többet érhetnek.

Minden ügyfél, aki Sodexo AJÁNDÉK vagy Sodexo MELEGÉTEL utalványt rendel, a megrendelt borítékokba az utalványok mellé egy-egy 500 Ft értékű, a Penny Market Kft. hálózatában felhasználható kupont is kap. A munkavállalók a kupont a kereskedőlánc bármely hazai üzletében felhasználhatják, amennyiben legalább 5.500 Ft összegű vásárlásukból legalább 4.000 Ft-ot Sodexo MELEGÉTEL vagy Sodexo AJÁNDÉK utalvánnyal egyenlítenek ki. (Részletes feltételek itt.)

A Sodexo utalványok így a Penny Markettel közös akcióban, a piacon egyedülálló módon kézzelfogható extra értéket nyújtanak a felhasználóknak.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.