hirdetés

A vendéglátósoknak bejött a METRO MAX

A SZIGET Fesztiválon debütált a METRO MAX szolgáltatás, amely közel 60%-ban magyar termékeket értékesített. Több mint 1000 féle terméket vásárolt közel 100 vendéglátóipari egység a METRO új szolgáltatásának részeként

hirdetés

Sikeresen debütált a METRO új szolgáltatása, amely METRO MAX néven a teljes magyar vendéglátás maximális minőségű kiszolgálását tűzte zászlajára. Az új szolgáltatás Magyarország egyik legnagyobb rendezvényén, a Sziget Fesztiválon mutatkozott be, ahol a részt vevő vendéglátóipari egységek a kitelepült METRO MAX központban tudták az árukészleteiket folyamatosan feltölteni. A vásárolt termékek közel 60%-a magyar termék volt, a legnagyobb igény a METRO saját márkás termékei iránt mutatkozott. Napi szinten az összforgalom meghaladta a 10 millió forintot, ezzel a korábbi mennyiség duplájára nőtt a rendezvényen a METRO által biztosított termékek értéke.

Több mint 1000 féle terméket vásároltak a Sziget Fesztiválon részt vevő vendéglátóipari egységek, ezzel a METRO nagy mértékben hozzájárult, hogy a látogatóknak még szélesebb választék állhatott rendelkezésére. A legkeresettebb termékek a METRO saját márkás termékei voltak, amelyek a teljes forgalom több mint felét tették ki. A legnagyobb mennyiségben az alapvető élelmiszerek pl. liszt és cukor, illetve a különböző feldolgozottságú húsárúk és félkész termékek fogytak. A zöldségek közül a jégsaláta és a rukkola voltak a legnépszerűbbek, míg a gyümölcsök közül leginkább a görögdinnyét és a narancsot keresték a vendégek. Az alkoholos italok közül a mindenhol elérhető és népszerű sörök, borok és rövid italok mellett, a METRO-nál az unikum és pálinka termékek voltak a legkeresettebbek.

„Nagy örömmel jelentettük be a múlt héten a Sziget Fesztiválon debütáló új METRO MAX szolgáltatásunkat, amely a METRO Kereskedelmi Kft. legnagyobb beruházása volt az elmúlt 10 évben. Még nagyobb öröm, hogy kiszállítási szolgáltatásunk új generációja az elmúlt egy hétben több mint 100 vendéglátóipari egység partnereként bizonyíthatta be, hogy a legextrémebb helyzetekben is számíthatnak ránk. Képesek voltunk minden felmerülő igényt kielégíteni a hatalmas választékunkkal. Az idei évben bizonyítottunk a Bocuse d’Or partnereként és alapanyag beszállítójaként a csúcsgasztronómiában, most pedig Európa egyik legnagyobb rendezvényén a tömegek magas minőségű kiszolgálásában - mondta el Horváth Imre a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.”

Maros Róbert, a Sziget nagykereskedelmi ellátásáért felelős Gamma Trade Kft. vezetője elmondta: „Azt gondolom, hogy jó döntést hoztunk, amikor úgy döntöttünk, hogy a világ egyik legnagyobb nagykereskedelmi áruházláncát, a METRO-t választjuk az idei Sziget Fesztivál partnerének. A tapasztaltak alapján abban vagyunk érdekeltek, hogy a jövő évben még tovább fejlesszük együttműködésünket, hogy közösen tudjuk a fesztiválozók egyre magasabb elvárásait kielégíteni. A METRO bebizonyította, hogy bármilyen helyzetben számíthatunk rájuk, például amikor a saját italkészleteink kifogyóban voltak, azonnal kisegítettek minket, mind a 4 budapesti áruházukból csoportosítottak ide készleteket.”

Horváth Imre és Maros Róbert mindketten hangsúlyozták, hogy hosszabb távon is együtt kívánnak működni, és megkezdik az egyeztetéseket a jövő évi megállapodások megkötése érdekében.

(forrás: Vendég&Hotel Online)
hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Utazási irodásként miképp készülnek a majdani esetleges nyitásra?

Kiadónk társoldalai