Áprilisban is folytatódik a Business Klub

Áprilisban is folytatódik a Business Klub, a Vendég & Hotel nagysikerű szakmai programja. A hazai vendéglátó és szállodai szakma képviselőit ezúttal a most száz éves fennállását ünneplő Radisson Blu Béke Hotelbe invitáljuk, ahol egy gasztronómiai világszenzációt is megismerhetünk: megtudjuk, mi az a Brain Food.

A szakmai találkozónkat - a korábbiakhoz hasonlóan - délelőtt szakmai előadásokkal kezdjük és borkóstolóval egybekötött kétfogásos üzleti ebéddel fejezzük be.

Áprilisi szakmai találkozónk programjából:

  • Ki és miért szerepelhet a magyarországi Gault Millau kiadványban? Az októberben megjelenésre kerülő, most készülőkönyv „kulisszatitkai”, szerkesztési elvei, és titkos étteremtesztjei 
    (Ruttkay Helga, Gault&Millau kalauz szerkesztő)

  • Nyakunkon az átállás: a pénztárgéprendeletről, megvalósításról nagyobb, kisebb éttermek esetében 
    (Varga-Biller Katalin, NAV adóügyi igazgatóhelyettes – és pénztárgép forgalmazó)

  • SZÉP-kártya: országos szintű kampány indul a hazai szállodáknál
    (Maráczi Gábor, MT Zrt. marketingigazgató)

  • A jó kávégép, mint a profit gyakran elfelejtett forrása 
    (Dálnoki Attila, Progast)

  • Design a konyhákban, legújabb megoldások a világból
    (Marczell András, Z-A Design Stúdió) 

  • Retrofilm 
    (Cityrama)

Időpont: 2013. április 22., 11.00-15.00
Helyszín: Hotel Radisson Béke Blu (a Nyugatinál) 1067. Budapest, Teréz krt. 43. (parkolási lehetőség: a szállodában és a környéken fizetős parkolóban)

Programterv:

10.30-11.00 regisztráció - welcome kávé
11.00-13.00 szakmai előadások
13.00-14.00 kétfogásos üzleti ebéd, borkóstolóval


Jelentkezés:
A kitöltött jelentkezési lapot legkésőbb 2013. április 19-ig (péntek) faxon a +36 1 430 4579-es faxszámra, illetve szkennelve a g.fekete@kreativ.hu címre várjuk. 
Az így elküldött jelentkezés csak a visszaigazolással együtt érvényes! 

Amennyiben a rendezvényen a jelentkezésük után mégsem tudnak megjelenni, kérjük, jelezzék! 

A rendezvényre kizárólag a szállodai- és vendéglátóipari szakma szereplőit várjuk.

Egy házból vagy vendéglátóegységből alapvetően egy fő részvételére számítunk, a második főtől 3000 Ft/fő + áfa részvételi díjat számítunk fel.


A meghívót innen töltheti le.

A jelentkezési lapot innen töltheti le.


Kapcsolat:

Fekete Gergely
g.fekete@kreativ.hu
tel: +36 1 430 4557
fax: +36 1 430 4579 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?