hirdetés
hirdetés

Beröffenti az aksit

A FlixBus tovább invesztál az e-mobilitásba. Áprilisban a világon elsőként teljesen elektromos buszt kezdett tesztelni távolsági útvonalon Párizs és Amiens között, október végén pedig elindult a második e-FlixBus Németországban, Frankfurt és Mannheim között. A német busz a Greenpeace Energy által biztosított 100 százalékban tiszta áramot használ - közölte pénteken a busztársaság.

hirdetés

A német e-FlixBus naponta két oda-vissza utat tesz meg útvonalán, a frankfurti repülőtéren és Heidelbergben is megáll Frankfurt és Mannheim közötti útján. A Greenpeace Energy-vel való együttműködésének köszönhetően a FlixBus tiszta áramot használ a busz üzemeltetéséhez, az atmosfair kutatása alapján ezzel megközelítőleg 82 tonna szén-dioxid kibocsátást előz majd meg a jármű működésének első évében egy hagyományos, belső égésű motorral működő buszhoz viszonyítva.

A busz napközben egyszer vagy kétszer, illetve éjjelente töltődik a mannheimi pályaudvaron, illetve egy frankfurti ideiglenes töltőállomáson, a töltőpontok teljesítménye 80 kilowatt. A FlixBus együttműködik az atmosfair klímavédelmi szervezettel is, ennek köszönhetően az utasok szén-dioxid semleges jegyekkel világszerte kompenzálhatják karbonlábnyomukat FlixBus utazásaik során.

Az e-busz mellett a FlixMobility a FlixTrain szolgáltatását is elindította idén tavasszal Hamburg és Köln, illetve Berlin és Stuttgart között, 2019-ben pedig további bővülés várható Németországban. A FlixTrain a már kiterjedt FlixBus hálózatra csatlakozik, lehetővé téve az utasoknak, hogy a számukra legmegfelelőbb fenntartható utazási lehetőséget válasszák.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai