Best of Turizmus Summit/17

Azt még a legkritikusabb hallgatóság sem vitathatja, hogy Bánhegyi Zsófia, az MTÜ Marketingért és kommunikációért felelős vezérigazgató-helyettesének előadása a legjobbak egyike volt a hétfői Turizmus konferencián. Most ebből idézünk néhány gondolatot.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A marketing szakember hangsúlyozta, hogy a globális világtrendek azok, amelyek hatnak ma az utazói szokásokra. Megváltoztak az utazói attitűdök: az élmények keresése, a biztonság az adott desztináción ma komoly hívószót jelent, emellett fontos a "Mindent! De azonnal"-szlogen is, azaz kevés idő alatt sok élményt keres az utazó. Szintén vonzó a ma turistájának a helyi emberek életterének, szokásainak megismerése (lokális élmény), valamint a meglátogatott helyhez való emocionális kötődés.

Megváltozott az ágazati működés mechanizmusa, más lett a digitalizáció, fel kell készülni a vendéglátónak az X-, az Y- és a Z-generációs vendégek fogadására. 

Ami a leglényegesebb Bánhegyi Zsófia szerint, hogy el kell mesélni Magyarország történetét, és ehhez a teljes eszköztárat meg kell újítani, márkát kell építeni ahhoz, hogy a story telling valóban hiteles legyen. Az MTÜ e cél érdekében összes webfelületét és digitális platformjait átalakítja, valamint változtat azon a szemléleten is, amely erősen Budapest-fókuszú, vagyis marketingstratégiájában széles sávban nyit vidék felé.

Fontos szempont még, fejtette ki az előadó, hogy a prémium szegmenst (is) szeretnék ezentúl megszólítani, és turisztikai márkaépítésük koncepciójában a víz áll. A belföldi utazókat is ugyanolyan hangsúlyosan szeretnék megszólítani, ahogy a külföldről érkezőket, őszi kampányuk pedig október 17-től indul, az ehhez kapcsolódó kampányfilm az érzelmekre ható. 


Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet!

Jöhetnek az ötletek, hogy mivel dobjuk fel Budapestet! 

Jó hír a vállalkozó kedvű, városukat szerető budapestieknek: 2024-ben ismét lesz Budapest Tuning ötletpályázat!
Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick

Túrázni hívja a fiatalokat a Valmart és a Pick 

A PICK tavaszi kampánya arra buzdítja az embereket, hogy mozduljanak ki a négy fal közül
Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait

Alkoholtilalom és a bulihajók száműzése - a főváros rendezné a pesti rakpart gondjait 

A fővárosi önkormányzat kitiltaná a hajók nagy részét a pesti rakpartról.
Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen

Két napig hajnalig nyitva a Szentendrei Skanzen 

Új zenei és művészeti fesztivállal bővül a Szabadtéri Néprajzi Múzeum programkínálata.
Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival

Ismét találkozhatunk a Google Utcakép autóival 

A Google Utcakép autói idén tavasszal újra visszatérnek a magyar utakra.
Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák

Különleges túraútvonalon láthatóak a Kékvándor fotográfiák 

Túraútvonal-szerű kiállításon tekinthetők meg Burger Barna az Országos Kéktúrán készült fotográfiái a Természettudományi Múzeumban
Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez

Sok munkavállaló ragaszkodik az otthoni munkavégzéshez 

A nagyobb rugalmasságra már a pandémia idején is volt igény.
Kertek a turizmusban,  turizmus a kertekben

Kertek a turizmusban, turizmus a kertekben 

Kétnapos, "Kertörökség a turizmusban" címmel konferencia vette kezdetét szerdán, a Petőfi Irodalmi Múzeumban.
Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat

Szezonnyitó kedvezmények várják hétvégén a bringásokat 

Több mint 80 kerékpárosbarát szolgáltató készül akcióval hétvégén a Föld napjára. 
Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került

Az Év Tájházvezetője díj Újbarokra került 

Az Év Tájházvezetője elismerést és a Tájházak és Szabadtéri Múzeumok Szövetsége életműdíjat adták át Szentendrén, a Skanzenben.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.