Billboard-slágerlisták szólnak a Celebrity hajóin

A Celebrity Cruises egyedi licence-szerződést kötött a Billboarddal. A fedélzeti programsor tartalmaz játékos show-műsorokat, zenei műveltségi vetélkedőket és témapartikat.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Amikor azon morfondírozik az ember, hogy melyek a legújabb slágerek vagy kik a legnépszerűbb előadók, minden bizonnyal a Billboard az első forrás, amely egy zenerajongónak eszébe jut. Ezért pontosan őket kereste meg a Celebrity Cruises is, amikor partnert keresett új fedélzeti zenei kínálatának kialakításához – e választás előnyeit pedig a flotta valamennyi hajóján élvezhetik a vendégek.

A Celebrity Cruises 2013. január 10-én bejelentette, hogy szövetségre lépett a Billboarddal annak érdekében, hogy egy vadonatúj, modern, innovatív és luxusszínvonalú zenei programsorozatot indítsanak el a Celebrity-óceánjárók fedélzetén.

Zenei műveltségi vetélkedők a napjaink legnagyobb slágereit és legnépszerűbb művészeit nyomon követő exkluzív Billboard lista alapján, új, zenei témájú, játékos show-műsorok és témapartik nyújtanak majd izgalmas, vidám pillanatokat és remek szórakozást a vendégeknek a hajótársaság minden óceánjárója fedélzetén, sőt arra is lesz lehetőség, hogy Billboard-díjakat nyerjenek az utasok.

Ami minden Celebrity-hajón (a Celebrity Xpedition kivételével) elérhető lesz:

• Billboard: The Music Game Show – Televíziós stílusú, játékos, interaktív show-műsor, mely zenei témájú kérdésekkel teszteli a vendégek tudását számos fordulóban úgy, hogy a stúdióközönség is bekapcsolódhat a játékba.

• Billboard: The Music Trivia Series – Zenei műveltségi vetélkedő, melyben csapatok vesznek részt, amelyeknek különböző témákat (pl. Zenei legendák; Zene a médiában; Évtizedek; Country zene; A brit zene inváziója: Most és Akkor; A 70-es és 80-as évek) érintő kérdéseket kell megválaszolniuk.

• Billboard Music Card Prize Giveaway – Nyereményjáték. A zenei műveltségi vetélkedőkben és a show-műsorban résztvevő vendégek Billboard zenekártyát nyerhetnek, amely “beváltható” zenére a több millió letölthető dallal büszkélkedő billboardmusicpromotions.com weblapon.

• Totally ‘80s Theme Party – A jelenleg kizárólag a Celebrity Reflection fedélzetén elérhető, 80-as éveket megidéző témaparti együttese, animátorai és DJ-je a 80-as évekbe viszik vissza a vendégeket e tökéletesen megkoreografált partin, ahol a 80-as évek Billboard listavezetői hívják egész éjjel táncba a vendégeket.

Ezenkívül a 2013. január 7-április 7. közötti ún. “Rock the Red Carpet” nevű sorsoláson két szerencsés Celebrity-vendég jegyet nyerhet a 2013-as Billboard Zenei Díjátadó Gálára, amelyet Las Vegasban rendeznek május 19-én.

A nyertesek hozhatnak magukkal egy vendéget, akivel végigvonulnak majd a vörös szőnyegen, részt vesznek a gála előtti és utáni partin, prémium ülőhelyről követik a gálát, továbbá retúr repülőjegyet kapnak valamely központi légi csomópont és Las Vegas között közlekedő légi járatra. 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.