Budapestet ajánlja a huszonéveseknek a New York Times

Az amerikai sajtó egyik legmarkánsabb szereplője, a New York Times 2016. november 13-án megjelent vasárnapi utazási melléklete a magyar fővárost az előkelő 11. helyen ajánlja azok között a helyszínek között, amelyeket a huszonéveseknek okvetlenül fel kell keresniük. A több mint 200 éves múltra lap több mint 1,5 millió olvasó véleményére gyakorol hatást. 

Ezért is különösen figyelemre méltó, hogy a tekintélyes amerikai lap ,,20 hely, ahová el kell menni huszonévesen – okosabban élni” című cikkében a fürdőket és kávéházi kultúrát emeli ki a magyar főváros attrakciói közül. Az írás egyúttal megerősíti, hogy a fiatal amerikai generáció megszólításához nem elegendő a romkocsmák világának bemutatása. A mai amerikai huszonévesek ugyanis egyre tudatosabban választanak úti célt. Az úti élmények szerzése mellett az is fontos számukra, hogy a felkeresett desztinációról minél többet megtudjanak, kultúráját és a történelmét is jobban megismerjék.

A New York Times hétvégi utazási melléklete több mint 1,5 millió olvasót ér el. A lap több technológiai változtatást is végrehajtott ebben az évben. A több mint 200 éves múltra visszatekintő nyomtatott megjelenését megtartva összefogott a Google-lal, ezzel új virtuális tartalmakat tett elérhetővé olvasói számára. Ugyanennek a megújulási folyamatnak a része az is, hogy fúzióra lépett a legtekintélyesebb amerikai bloggereket tömörítő szervezettel, a Hello Societyvel. A New York Times lépése azt is mutatja, hogy az amerikai sajtó történetének egyik legmarkánsabb szereplője hogyan alakítja át tevékenységét, és próbálja megőrizni pozícióját a 21. század technológiai kihívásai közepette.


Amszterdam betiltja az új szállodák építését a tömegturizmus visszaszorítása érdekében

Amszterdam betiltja az új szállodák építését a tömegturizmus visszaszorítása érdekében 

A holland város a turisták által eltöltött éjszakák számát is korlátozza.
Horvátországot idén is elözönlik honfitársaink a főszezonban

Horvátországot idén is elözönlik honfitársaink a főszezonban 

Az előzetes foglalások alapján biztosra vehető: idén is sok magyar vakációzik az Adrián.
Friss számok a németországi beutazó turizmus alakulásáról

Friss számok a németországi beutazó turizmus alakulásáról 

DZT: év kezdetétől február végéig az előző év ugyanezen időszakához képest 7,8 százalékos a növekedés.
Aquapark nyitás Šibenikben

Aquapark nyitás Šibenikben 

Június elején új, egész évben nyitva tartó attrakcióval gazdagodik a horvátországi Šibenik.
Biztos, hogy jó ötlet elefánton utazgatni az egzotikus úti célokon?

Biztos, hogy jó ötlet elefánton utazgatni az egzotikus úti célokon? 

Él egy Suju Kali nevű 50 éves elefánt Nepálban, aki több mint 30 éve szállít turistákat, és sok elefánthoz hasonlóan ő is szorong, sőt, néha agresszív az idegenekkel. A következőkből kiderül, miért.
A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába

A Heineken is beszállt a világ első unalmas telefonjának létrehozásába 

A The Boring Phone elnevezésű, valóban nem sokat tudó készülék e héten, a Milano Design Weeken debütált.
Új kiállítások Ausztriában, amelyeket látni kell

Új kiállítások Ausztriában, amelyeket látni kell 

Három új kiállítás, ahol átélhetjük az osztrák életérzést.
Nem áprilisi tréfa: a gyerekek idén nyáron tényleg ingyen szállnak meg a dubaji szállodákban

Nem áprilisi tréfa: a gyerekek idén nyáron tényleg ingyen szállnak meg a dubaji szállodákban 

A tavaly meghirdetett és szuper sikeres Kids Go Free promóció idén is elindult és már 56 dubaji szálloda ad lehetőséget a 12 éves kor alatti gyerekkel utazóknak, hogy kedvezményes áron nyaraljanak idén.
Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból

Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból 

Topdesigner termékek készülnek újrahasznosított kávézaccból.
Ingyen bort kínál egy étterem a telefonjukat nem használó vendégeknek

Ingyen bort kínál egy étterem a telefonjukat nem használó vendégeknek 

A veronai Al Condominio étterem tulajdonosa azt mondja, hogy a kezdeményezés pozitív fogadtatásra talált.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.