Butikhotelláncot indít a National Geographic

Huszonnégy különleges, természetközeli szállodával butikhotelláncot indít az amerikai Nemzeti Földrajzi Társaság, vagyis a National Geographic Society.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A népszerű természetbúvár és utazási magazinok kiadása és tévécsatornák működtetése mellett már 1991 óta expedíciókat és kalandtúrákat is szervez a társaság, amely most portfolióját saját márkás szállodalánccal bővíti. A National Geographic Unique Lodges of the World hat kontinens 24 szállodáját fogja össze közös márkanév alatt.

Európából csupán egyetlen egység, a Santorini szigetén található Kapari Natural Resort került be a butikhotelek közé, Afrikából ugyanakkor hat, Ázsiából három, Dél-Amerikából pedig négy egységet tartalmaz a lista. A szálláshelyek mindegyike valamilyen csodálatos természeti képződmény közvetlen közelében található, például a Tűzföldön, a Macchu Picchu lábánál, az Atacama sivatagban, Új-Fundlandon vagy az ausztrál Nagy korallzátonyon.

A közeljövőben a szálláshelyeket és az expedíciós utazásokat is kombinálják, erre külön termékcsoportot hoztak létre Private Expeditions név alatt. „Eredeti, tartalmas és magával ragadó utazási élményt kívánunk adni az utazóknak” – nyilatkozta Lynn Cutter, a National Geographic egyik elnök-helyettese.

A portfolióba a társaság meghívására lehet bekerülni, az egységeknek számos kritériumnak kell megfelelniük a fenntarthatóság, a vendégélmény és a szálláshely minősége szempontjából.

Minden egyes hotelt előzőleg végigjártak a National Geographic szakértői, köztük a márka fenntartható turizmusért felelős szakértője, Costas Christ. A márka hirdetésekkel, digitális marketinggel, közösségimédia-akciókkal és a jó gyakorlatok megosztásával segíti a lánc indulását.

A National Geographic célja, hogy 2015-ben 50 egységre bővítse szállodai portfolióját, hosszú távon azonban azt szeretnék, ha minden, a kritériumoknak megfelelő szálláshely bekerülne a márkanév oltalma alá. „Tudomásunk szerint mi vagyunk az első olyan szállodai csoport, amelyet egy globálisan elismert és független oktatási szervezet vezet, és amely mögött kiterjedt minősítési rendszer és globális médiaháttér áll" - hangsúlyozta Cutter.

Forrás: Skift


A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.