Csilingel a villamos az y generációs hotelben

Színes villamosok, babzsák fotelek, kényelmes függőszékek, otthonos légkört idéző családi asztal, becsületkasszás önkiszolgáló bár a recepción, ’cool’ hangulat ugyanakkor meglepő nyugalom a Palotanegyed közepén. Leginkább ezekkel a szavakkal jellemezhetjük a pár napja nyitott nyolcadik kerületi *** superior minősítésű The Three Corners Hotels Annát. 

A Grand Opening a szállodát jellemző laza stílust idézte, ahol a hangulatos kerti parti vitte a prímet. A házigazdák food truck-os ínyencségekkel, forralt borral, punccsal és csapolt belga sörökkel várták a szakmai látogatókat.  Az új szállodáról Gonda János igazgatót kérdeztük. 

Milyen szállodalánc a The Three Corners Hotels?

A szállodalánc működése 30 évvel ezelőtt kezdődött a Vörös tengernél, ahol a belga Lambrecht család elindította a ma is sikeres hotelbizniszt. Az első európai szállodájuk, a budapesti Hotel Art 2013-ban nyitott, majd nem sokkal ezután átvették a Bristol üzemelését is. Látva a turizmus fellendülését Budapesten, úgy döntöttek, hogy tovább folytatják a beruházást és idén júliusban megnyitották a négycsillagos Lifestyle hotelt a 9. kerületben, mely egy teljesen új építésű szálloda. Időközben látótérbe került a Hotel Anna is, melynek felújítási munkálatai idén márciusban kezdődtek. A 7-8 hónapig tartó felújítást követően szeptemberben nyitott szálloda 80-90%-os foglaltsággal üzemel azóta.

Kit gondolnak a szálloda vendégkörének?

Alapvetően a 35 év alattiakat szeretnénk megszólítani ezzel a dizájnnal, az elhelyezkedéssel és a szolgáltatásainkkal, de nyitottak vagyunk más korosztályra is. Inkább egyfajta életstílust képvisel a szálloda, hiszen érkeznek idősebb vendégek is, akiket kimondottan a szálloda fiatalos, otthonos stílusa, dizájnja ragad meg. A soft opening időszak tapasztalatai azt mutatják, hogy van igény erre a termékre és az árat is jól sikerült belőnünk, megtaláltuk a szálloda célközönségét.

Van-e a többi budapesti szállodával közös üzemeltetés, hogyan használják ki a szállodalánc előnyeit?  

Van egy közös online értékesítésünk a 16. kerületben, offline értékesítésre is van egy irodánk és van közös F&B igazgatónk is, de ezen túl önálló egységként működnek a szállodák.

MIben különleges az új szálloda?

A 3 csillagos piacon elég nagy szobaméretekkel rendelkezünk, szobáink 20 nm felettiek, a fiatalos dizájn és a szolgáltatások pedig, melyekkel a fiatal generációt célozzuk meg, egészen elütnek a klasszikus budapesti szállodáktól. Az online checkin szolgáltatásunkkal például a vendég már otthon kitöltheti a bejelentőlapot, melyet előre elküld nekünk, így lényegesen gyorsabb a bejelentkezés. Van egy becsületkassza alapon működő önkiszolgáló bárunk is a recepción, melyet szintén nagyon kedvelnek a vendégek. A mai generáció képviselői sokkal önállóbbak, szeretik ha a kezükben tarthatják az irányítást, nem kell sokat várniuk ugyanakkor fontos számukra a közvetlen hangulat is. Amit még igazán értékelnek, az a csend a város közepén. A The Three Corners Hotel Annából a vendég 6 perc alatt eljuthat a Kálvin térre, 2 perc alatt a Kazinczy utcába, de a hotel falai között vagy a zöld udvarban mégis nyugalmat talál.  

Marie-France Andre, Belgium magyarországi nagykövete beszédében kiemelte, hogy ami leginkább elnyerte a tetszését a The Three Corners Hotels szállodáiban, hogy minden szálloda más és más koncepcióra épül és saját vendégkörére nagy hangsúlyt fektet.  Didier Lambrecht vezérigazgató arra hívta fel a figyelmet, hogy ez a szálloda nem csak egy újabb hotel. A céljuk az volt, hogy ezzel a szállodával felkerüljenek az y generációt kiszolgáló termékek palettájára. Kelemen Csilla belsőépítész rendkívül nagy igényességgel dolgozta ki a különleges dizájnt, de sokat köszönhetnek Dr. Érsek Zoltánnak is, akitől a fejlesztés ötlete indult. Sára Botond nyolcadik kerületi alpolgármester a kerület turisztikai programjáról, beruházásairól beszélt, kiemelte, hogy a nyolcadik kerületben további 4 szálloda nyílik a közeljövőben és a Blaha Lujza tér teljes felújítása is napirenden van.  

 

A helyszínen játékkal egybekötött bejárásra is lehetőség nyílt a már üzemelő szállodában. A 44 kényelmes szoba kialakítását a négy klasszikus elem: a levegő, a föld, a tűz és a víz határozza meg. Mindegyik modern felszereltséggel és nyitott fürdőszobai koncepcióval rendelkezik. Az ágy mögött - a természetesen csak álmainkban csilingelő - villamos a legkülönfélébb színekben bukkan fel. Az egyedi dreamroom pedig baldachinos ágyával, függő fotelével és dupla babzsákjaival idilli balatoni hangulatot idéz. Az ágyak minőségére sem lehet panaszunk, hiszen színvonala ugyanaz, mint a lánc 4 csillagos szállodáiban, hasonlóan a fürdőszobák felszereltsége, de a reggeli is a négycsillagos standardot nyújtja.

Az igazi kedvencünk mégis a lobby lett az y generációnak tervezett színes közösségi térrel, ahol az otthonok meleg hangulatát idéző hatalmas családi asztal, színes puffok, a barátságos recepció, önkiszolgáló kávépult és 'honesty' bár is helyett kapott.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?