hirdetés

Csúcsévre számít az idén a Green Travel

Új műfajt teremtett a hétvégén a Green Travel, amikor workshow-t rendezett, vagyis a workshop és a roadshow ötvözetét valósította meg Visegrádon, a Silvánus Hotelben.

hirdetés

Az utazásszervező a korábbi években országos road-show keretében kereste fel viszonteladó partnereit, az idén első ízben az ország minden részéből buszokkal szállította a 300 meghívottat a rendezvény helyszínére, ahol szakmai prezentációkat hallhattak, és találkozhattak a Green Travel által programozott 23 török szálloda képviselőivel, illetve a horvát referatúra vezetője által bemutatott garanciális szállásokkal. Természetesen nem csak munkára jutott idő a hétvégén, hanem baráti beszélgetésekre, wellness- és sportprogramra is, szombat este pedig a diszkóban hágott tetőfokára a hangulat.

Göktas Merdol ügyvezető köszöntőjében kiemelte, hogy ilyen sok külföldi partner még soha nem vett részt rendezvényükön, amelyet idén negyedik alkalommal szerveztek meg. Hozzátette, hogy Magyarországon a Green Travel nyújtja a legszélesebb választékot török szállodákból, és a workshow-n megjelent hotelekbe irányul a magyar vendégforgalom 65%-a. A megjelentek között volt mások mellett a Vikingen Hotels, a Titanic, a Calista, a Mardan Palace, a Papillon Hotels, a Rixos, a Riu és a Letoonia képviselője.

Kezdés előtt, Mihálka Róbert és Kovács Péter, a Green Travel munkatársai
Kezdés előtt, Mihálka Róbert és Kovács Péter, a Green Travel munkatársai

Eredményes szezon után

2014-ben 30%-kal növelte árbevételét a Green Travel, a cégcsoport árbevétele elérte a 15 milliárd forintot. 30 ezer főt utaztattak ki, 2014 végén vagyoni biztosítékukat 1,060 milliárd forintra növelték. Egymilliárd forintot fizettek ki az irodáknak jutalék és egyéb juttatások (pl. study túrák, marketingtámogatás) formájában. A téli szezonban egzotikus utakat kínáltak, Kubába, Thaiföldre és Dubajba, sikerrel. 2014-ben 26 ezer főt utaztattak be Törökországból.

A Green cégcsoportban a túraszervező mellett megtalálható a hat viszonteladó irodát működtető, önálló profitcentrumként működő Green Holidays, egy online fejlesztésekkel, egy autóbérbeadással és egy ingatlanfejlesztéssel foglalkozó leányvállalat. Jótékonykodik is a cég, Az én otthonom alapítványon keresztül több mint 1000 magyar családnak nyújtottak tavaly segítséget.

Partnerpontok országszerte

A tavalyi év egyik legjelentősebb változása a társaságnál a Green Travel Partner Pont-hálózat kiépítése volt. Ennek tapasztalatairól Göktas Merdol elmondta, hogy tavaly a Gruber Travel irodáiban volt a próbaüzem, és annak kedvező tapasztalatai alapján kezdtek neki a hálózat országossá bővítésének. Ma már 132 iroda működik országszerte partnerpontként, és terveik szerint maximum 150-155-re növelik ezek számát. Az ügyvezető hangsúlyozta, hogy ezek nem saját irodák, hanem a márkaépítés fontos lépései.

Feszült figyelem
Feszült figyelem

Hogy miért érdemes Green Travel Pontnak lenni? Számos okot hallhattunk, így szóba került a soron kívüli visszaigazolás, a kiemelt részvétel a központi reklámkampányban, egyedi akciók és a kirakatokban elhelyezhető online Green TV, több hely a tanulmányutakon, továbbá a közvetlen marketingtámogatás. Ehhez képest nincs csatlakozási és havidíj, ellenben kiemelt helyen szerepelnek a Green Travel weboldalán ezek az irodák.

A hálózat kiépítése után indul egy márkaépítő kampány a televízióban és a rádiókban, de a foglalások az irodákban fognak lecsapódni, a Green Travel honlapján ugyanis továbbra sem lehet utasoknak foglalni, és ezt a jövőben sem tervezik.

Csoportkép: Ági Spáncz, Helen Pater Balanean, Csaba Balogh, Beata Biniek Pázmándi, Elvira Csehók, Fülöp Viktória és Attila Tuti Jófej társaságában (Hotel Silvanus**** Visegrád).
Csoportkép: Ági Spáncz, Helen Pater Balanean, Csaba Balogh, Beata Biniek Pázmándi, Elvira Csehók, Fülöp Viktória és Attila Tuti Jófej társaságában (Hotel Silvanus**** Visegrád).

2015-ös tervek

A tavalyi biztató forgalombővülés után várhatóan az idén sem lesz másképp és elképzelhető, hogy olyan erős lesz, mint a 2006-os csúcsév- közölte az ügyvezető.

Az idei tervek közül Göktas Merdol kiemelte, hogy újdonságként Sármellékről indítanak charterjáratot a török riviérára, másrészt Izmirbe is lesz járatuk Budapestről. 11 desztináció, heti 22 járattal – így foglalható össze röviden a nyári kínálat. A Freebird Airlines-szal való jó kapcsolat és a török beutaztatás miatt a főszezonban igény esetén további járatok időszakos bérlésére is lehetőség nyílik.

Workshow
Workshow

A tulajdonos azt is elmondta, hogy jövőre elképzelhető, hogy Pécsről is indítanak chartert a török tengerpartra. Tavaly kezdte programozni az iroda Horvátországot, idén buszos és egyéni utazással kínálják a desztinációt.

Újdonság, hogy megduplázták a garanciális helyek mennyiségét, és az összes ajánlat valós időben foglalható. Görögországban Korfut Krétát, Zakynthost, Rodoszt és Kos-t is ajánlják az idén nyáron Budapestről, míg Debrecenből Korfu és Kréta lesz elérhető.

Máltára heti két indulással juthatnak el utasaik, akik így 4-5, illetve 9-11 éjszakás üdülést is foglalhatnak. Göktas Merdol felhívta a figyelmet a first minute árakra is, amelyek révén akár 30-40%-os kedvezmény is elérhető.

További újdonság, hogy leszerződtek az MSC Cruises hajóstársasággal, és egy online fejlesztésnek köszönhetően valós időben, online foglalható lesz a teljes árualapjuk. A fejlesztés azt is lehetővé teszi, hogy XML-ben a naponta frissülő teljes árualapot kompletten átadják a viszonteladó irodáknak, akiknek így nem kell töltögetniük a változó adatokat.

Február 14-én immár hagyományos évnyitó partijukon, a Hiltonban egy Fiat 500-ast sorsolnak ki az értékesítő irodák között.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Symbol Budapest új termékkel jelentkezik a turisztikai piacon: 220 éves pinceéttermében idézi meg Beatrix királyné lakomáját korhű zene, tánc és programok kíséretében.

hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai