Díjazták 2012 legjobb hazai turisztikai szolgáltatóit

A 15 éves, „Az Utazó” magazin, az interneten és a közösségi portálokon is megszavaztatta olvasóit, valamint a turisztikai szakembereket arról, kit tartanak 2012 legjobb turisztikai szolgáltatójának.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A díjátadóra a Turizmus és Profit 2013 konferencián került sor. Az eseményen Horváth Viktória, a Nemzetgazdasági Minisztérium turisztikai helyettes-államtitkára a turizmus fejlesztés kormányzati stratégiáját mutatta be, Maráczi Gábor, a Magyar Turizmus Zrt. stratégiai igazgatója, az MT Zrt. 2013-as marketing terveit vázolta fel.

2012 legjobb turisztikai szolgáltatói

Az év üzleti szállodája: 
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Az év wellness szállodája:
Spirit Hotel Thermal Spa (Sárvár)
Az év konferencia szállodája:
Danubius Hotel Arena
Az év vidéki konferencia szállodája:
Park Inn by Radisson Sárvár
Az év városi szállodája:
Continental Hotel Budapest
Az év hajós cége:
Zsófia Rendezvényhajó
Az év utazási irodája:
Best Reisen Utazási Iroda
Az év légitársasága:
Qatar Airways
Az év élményparkja:
Hotel Kapitány (Sümeg)
Az év autókölcsönzője:
AVIS
Az év fővárosi étterme:
MÁK bistro
Az év vidéki étterme:
Kistücsök Étterem (Balatonszemes)

Emile Bootsma, a Kempinski Hotel Corvinus Budapest vezérigazgatója a válság ellenére is sikeres szállodalánc budapesti megújulását ismertette, Dernovics László, a Német Turisztikai Hivatal (DZT) bécsi képviseletének vezetője pedig azt a céltudatos építkezést szemléltette, amivel Németország tavaly 46,2 millió utazóval több, mint 8 százalékos növekedést ért el a turizmus területén.

Zsidai Zoltan Roy, a Zsidai családi gasztronómiai csoport vezetője a válságban is sikeres gasztronómiai projektek anatómiáját ismertette. A szakember a budapesti Kempinski szállodával közös, hamarosan megnyíló étteremről is beszélt.

Tóth Péter Benjamin, az Artisjus Magyar Szerzői Jogvédő Iroda Egyesület kommunikációs igazgatója az Artisjus új, kedvezményesebb, átmeneti díjstruktúráját vázolta fel. Szendrei István, a Billerbeck Budapest Kft. értékesítési igazgatója az kényelmes alvásról, mint a szállodák versenyképességi eleméről beszélt.

Kerek Péter, az Accent Hotel Managemet Kft. marketing igazgatója a végveszélybe került büki, Radison SAS Birdland átnevezésének és újra pozicionálásának sikeres útját ismertette, amivel mára 50%-os bevétel növekedést értek el.

Varga Kitti, a Continental Hotel Budapest marketing managere a legújabb szállodai online marketing eszközöket és módszereket mutatta be, míg Damjanovich Nebojsa szállodai online szakértő, a legújabb, integrált online marketing megoldásokat vázolta fel.


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.