Doing Good: CSR Award – itt vannak a döntősök!

Mutatjuk, mely pályamunkák közül kerülnek ki 2020 legjobb CSR-projektjei.

A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta járvány csak felerősítette a már elindult trendeket: a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. Mi, a Kreatívot is kiadó PPH Media szerkesztőségeiben 2020-ban annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt

Ezért is kezdeményeztünk új versenyt. Szeretnénk, ha a cégek megmutatnák: a CSR-ral valóban lehet jót tenni.

Az első Doing Good versenyre várakozáson felül, több mint 50 pályázat érkezett. A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • Mennyire releváns a projektben megfogalmazott cél össztársadalmi szempontból?
  • A megfogalmazott célokat elérték-e?
  • Kiderül a pályázatból, hogy a vállalat mindennapi tevékenysége azonosul a pályázatban szerepeltetett célokkal?

A díjátadót január 28-án, 19 órakor, biztonságos keretek között, online tartjuk, a technikai információkkal pedig hamarosan jelentkezünk.

Mutatjuk a döntős listát!

I. VÁLLALATI ÜGYEK

1. Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések

Pályázat: Töltsd újra energiával!

Pályázó: TIGÁZ Zrt.
Kommunikációs ügynökség: Civil Impact, Impact Works

2. Együttműködésen alapuló nonprofit projektek

Pályázat: InternetMost kutatás a Telekom és a Hintalovon Alapítvány együttműködésében

Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – „Online tanítok” program

Pályázó: Telenor Magyarország

II. SZOCIÁLIS ÜGYEK

1. Képessététel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok

Pályázat: #énjövőm – Fiatalok munkavállalását támogató program

Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: LEGYÉLTEIS! MOST GENERÁCIÓS
Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: KiDS
Pályázó: Sanofi

Pályázat: Telenor HiperSuli
Pályázó: Telenor Magyarország

2. Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése

Pályázat: Lépj velünk! Társadalmi innovációs program
Pályázó: UniCredit Bank
Kommunikációs ügynökség: Pro Kommunikációs Kft.

Pályázat: Koronázatlan hősök
Pályázó: CIB Bank

Pályázat: Nők Lapja a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek a Central Médiánál, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével
Pályázó: Nők Lapja magazin

Pályázat: Giving Friday
Pályázó: dm

Pályázat: Libri – Mesepont
Pályázó: Libri-Bookline

Pályázat: Vodafone nőnapi kampány
Pályázó: Vodafone Magyarország
Kommunikációs ügynökség: ACG

3. Értékmentő, értékátadó tevékenységek (kulturális értékmentés, gyerekesély, Z generáció, mint célcsoport)

Pályázat: #MutasdMeg – romboljuk le a szépségről kialakult sztereotípiákat!
Pályázó: Unilever Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Mindshare

4. Eseti megoldások, rövid távú projektek, egyszemélyes projektek

Pályázat: Budapest Park Dallamképek
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

III. KÖRNYEZETI ÜGYEK

1. Fenntarthatósági nonprofit projektek

Pályázat: Ökotanterem
Pályázó: DS Smith
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Egyéb fenntartható projekt (pl.: rendezvény, iroda, kommunikáció)

Pályázat: E.ON EnergiaKaland program - Az energia értékes, az energia érdekes
Pályázó: E.ON

Pályázat: Warming, Warming
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

3. Energia és hulladékgazdálkodást érintő projektek

Pályázat: MEKH Energiakövetek
Pályázó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Pályázat: Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
Pályázó: Tesco Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Morpho

IV. INTEGRÁLT CSR/IMPACT BEFEKTETÉSEK

1. Integrált CSR projekt megvalósulása

Pályázat: Hulladékmentes Világ stratégia és Hulladékmentes Tisza Program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején
Pályázó: K&H Bank és Biztosító

Pályázat: Kezdd kicsiben!
Pályázó: dm

Pályázat: Az AVON 2019-es mellrák elleni, integrált kampánya
Pályázó: AVON Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Well PR, Ganzler Orsolya külső tanácsadó

Pályázat: Ésszel Iszom / Badily - Felelős alkoholfogyasztás edukációs program a jövő felnőtt generációja számára
Pályázó: Dreher Sörgyárak
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Új termék, szolgáltatás, technológia bevezetése

Pályázat: Akadálymentesség, mint társadalmi ügy és üzleti előny
Pályázó: Acces4you

Kövesd a versennyel kapcsolatos további híreket itt, a Doing Good Facebook vagy a PPH Media LinkedIn, illetve a verseny hivatalos oldalán, a csraward.pphmedia.hu-n!

Forrás: Kreatív Online

Forrás: Doing Good


Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon

Kerékpáros kishajókat adtak át a Tisza-tavon 

Kerékpáros kishajók teszik még vonzóbbá a Tisza-tavi aktív turizmust.
Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját

Speciális módszerrel restaurálják Magyarország legidősebb nagyharangját 

A veszprémi Szent Mihály Főszékesegyház Szentháromság harangját 300 év után először mozdítják el a helyéről.
15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői

15 milliárd forintra pályázhatnak a hazai turisztikai ágazat szereplői 

Új programot indít a kormány a turisztikai szolgáltatók megsegítése érdekében.
Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben

Hamarosan Nevelőszülők Napja a budapesti Állatkertben 

Május 12-én, vasárnap rendezi az "Alapítvány a Budapesti Állatkertért" a tavaszi Nevelőszülők Találkozóját, ahová mindenkit sok szeretettel várnak.
Famászó bajnokságot rendeznek Tatán

Famászó bajnokságot rendeznek Tatán 

Igen, ilyen is van: a Magyar Faápolók Egyesülete nemzetközi előírásoknak megfelelő famászó bajnokságot rendez Tatán, az Öreg-tó partján.
Erre kell számítania annak, aki munkát keres

Erre kell számítania annak, aki munkát keres 

Szinte minden vármegyében lelassult a munkaerő-felvétel.
A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot

A 25 éven aluliak szja-mentessége felrázta a munkaerőpiacot 

Egyre nehezebb helyzetben a munkáltatók.
Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek:  idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik

Dívák és királyok, régi slágerek és holdfényes koncertek: idén még sokszínűbb a Paloznaki Jazzpiknik 

Igazi világsztárok, hazai előadók legjava, kedvezményes belépők.
Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről

Néhány alapvetés a szervezet energiaigényéről 

Manapság sokféle étrendi sajátosság merül fel, és talán még több hóbortszerű divatdiétával találkozhatunk, amelyek olykor nagyon minimális kalóriabevitelre ösztönzik az embereket. Mielőtt bármibe belevágnánk, érdemes tisztázni szervezetünk igényeit.
Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen!

Vissza a múltba jövő hétvégén, Hévízen! 

A következő hétvégén visszatérhetnek a múltba a látogatók egy eseménysorozat keretében Hévízen.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?