Döry Gábor elhagyta a Corinthiát

A profi marketing-kommunikációs szakember március 19-vel továbbmotorozott. Vagy ugrott egy merészet imádott siklóernyőjével... 

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szakember korábban a Peugeot, Nissan, Raiffeisen marketingjén dolgozott hazai és regionális szinten, valamint a Publicisnél, ügynökségi oldalon is sikerrel működött. A Corinthiában 2013-tól töltötte be ezt a posztot és meghatározó szerepe volt a szálloda kommunikációjának megreformálásában. Olyan eredmények megszületésénél bábáskodott, mint az Év szállodája, vagy a Tourism Social Media Award (#TSMA) címek elnyerése, a Royal 120 éves évfordulójának nemzetközi kommunikációja, de nevéhez fűződik az is, hogy a nagyvilágban a Grand Budapest Hotel filmről sokaknak a mai napig a Corinthia jut eszébe.

Ezt írja a szakmának, búcsúképpen: "Lassan öt éve, hogy belecsöppentem a szállodák csodálatos, vibráló, élményekkel teli és soha el nem engedő világába. Értékes barátságokkal, felejthetetlen élményekkel, színes tapasztalatokkal gazdagodtam. Hogy mindezt a jó öreg Royal égisze alatt tehettem meg, azért külön hálás vagyok a sorsnak. Eljött azonban az ideje, hogy tovább lépjek. Március 19-ig vagyok még a szállodában, utána továbblépek."

Gábor nem titkolja azt sem, hogy merre tart.

„Régóta érlelődő gondolat öltött formát, amikor a közelmúltban, régi barátommal, Földházi Emesével megalakítottunk egy marketing ügynökséget.”

Földházi Emese az elmúlt, közel húsz évben neves nemzetközi reklámügynökségek budapesti irodáinál tevékenykedett. A Scholz & Friends hazai ügyfelei és new business fejlesztése tartozott hozzá, majd a deepblue networks nemzetközi ügyfeleinek glogális kampányait és brand aktivációját menedzselte itthonról. Legutóbb a Saatchi & Saatchi-nál a Procter & Gamble, Ariel márkája európai régiójának online kommunikációját vezette.

Döry Gábor további elérhetőségei:

dory@avocado.agency
+3630 555 8855
www.avocado.agency

Forrás: Vendég


Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.
Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye

Moderonak indult, Meleaként nyílt meg Sárvár új ötcsillagos, tóparti szálláshelye 

Amelyet egy meghívásnak köszönhetően mi is kipróbálhattunk.
KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest

KSH: a vendégéjszakák száma 19, a vendégeké 23 százalékkal nőtt 2023 februárjához képest 

A belföldi vendégek által eltöltött éjszakák száma 14, a külföldi vendégéjszakáké 24 százalékkal emelkedett.
Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá

Sajátos akciót hirdetett a leégett hotel - saját vendégei építhetik újjá 

Adománygyűjtő akciót hirdetett a visegrádi hotel vezetősége.
A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad

A hotel, amely csak vonattal érkező vendégeket fogad 

Norvégia legnagyobb fjordja közelében, gyönyörű környezetben fekszik a Vatnahalsen Hotel.

Interjú

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?
Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk

Magyar konyha, magas minőségben – a VIRTU étterem séfjével beszélgettünk 

Lendvai Levente az Arany Kaviárból érkezett a MOL torony tetején található VIRTU étterem konyhafőnöki pozíciójába.