Eljött a reménymarketing vége a szállodák számára + egy hiba, amit lehet hogy Te is elkövetsz?

Reménymarketingezik az, aki azt gondolja, hogy a szállodát elég egy szép weboldalon megmutatni, költeni online hirdetésekre és ettől a közvetlen foglalások pedig már jönnek maguktól. Aztán amikor kiderül, hogy túl drágák a kattintások és nem térül meg a befektetés, inkább elhanyagolja vagy megoldásként próbál még több forgalmat még olcsóbban a weboldalra terelni. Hiba azonban nem a weboldalra érkező látogatók számával van.

De mi akkor a hiba valójában?

1. A rossz fókusz a vendégszerzésben. Nem az új vendégek - ez esetben az új látogatók szálloda weboldalán - számának növelése a megoldás, hanem a meglévő látogatókból a lehető legtöbbet közvetlen foglalásra bírni.

Többen látogatják a szállodád weboldalát, mint gondolnád.

Sok szálloda elköveti azt a hibát, hogy nem helyez hangsúlyt az értékesítésben a szálloda weboldalára, mivel onnan nem érkezik annyi foglalás, mint a foglalási rendszerekből. Pedig a foglalási folyamat során a legtöbb vendég meglátogatja a szálloda weboldalát, hogy aztán visszatérjen a szállás közvetítő oldalakra foglalni. Ezt a Google és a Cornell University közös, kifejezetten erre irányuló kutatásai is alátámasztják.

2. A másik hiba, hogy a “majd úgyis foglalnak” megközelítés nem működik, egy szép weboldal önmagában nem adja el a szállodát. Mégpedig azért nem, mert nincs mögötte stratégia. A stratégia nem valami misztikus dolog, ami csak a legnagyobb szállodaláncok számára elérhető szuperdrága terv.

Egyszerűen azt jelenti, hogy tudod, mit miért csinálsz, és az egyes marketing eszközök valódi értelmet nyernek a megvalósításkor és pontos helyük lesz egy rendszerben.

Van két perced, hogy elmondjuk hogyan működik egy ilyen stratégia és a meglévő weboldal forgalom kihasználása?

Nézd meg a videónkat, amiben elmondjuk hol veszíted el a legtöbb vendéget a foglalási folyamat során és azt is hogyan fordíthatod őket vissza!

>>> Megnézem a videót! >>>

 

(X)


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?