Színes vízi világ és relaxtér a Kolping Hotelben

Az egyedülálló családbarát szolgáltatásairól híres alsópáhoki Kolping Hotel életében 2013 az építkezések éve volt. Egy teljes lakóépület, a családi élményfürdő, valamint a wellness- és egészségközpont is felújításra került. A fejlesztés sorozat után megszépülve, minden tekintetben a családok igényeire hangolva ünnepli 18. születésnapját a nagykorúvá érett hotel.  A közel 850 millió Ft-os beruházás az Új Széchényi Terv Nyugat-Dunántúli Operatív Programjának keretében, illetve 258 millió Ft-os Európai Uniós támogatással valósult meg. 

18 éve sokan kétkedve fogadták az elképzelést, hogy olyan családi pihenőhelyet hoznak létre, ahol minden generáció jól érzi majd magát. Az idő és az eredmények őket igazolják. Azóta nem csak belföldön, de határokon túl is ismertté tették Alsópáhok nevét, és a szálloda a minőségi családbarát vendéglátás mércéjévé vált. „A 18. születésnapunkra készülve olyan fejlesztésekbe fogtunk, melyek méltóan zárják le szállodánk gyermek- és kamaszkorát” – összegezte az elmúlt hónapok munkáját a Kolping Hotelért éppen 20 éve dolgozó Baldauf Csaba igazgató.

Új családi apartmanok és felújított szobák

Az utolsó, modernizálásra váró épület, a Gizella-ház teljes felújítása során 12 kétágyas szobát alakítottak ki a kettesben érkezők igényeihez igazítva, valamint 14 családi apartmant rendeztek be. Az egyedi belsőépítészeti megoldásoknak köszönhetően az otthon kényelmét teremtik meg az akár pár hónapos babával érkező családok számára is.

Új élmények a vizes kalandokat keresőknek

A tervezők olyan színes vízi világot álmodtak meg a családi élményfürdőbe, ahol minden korosztály még tartalmasabban pihenhet. A fejlesztéseket most is a vendégek visszajelzései alapján tervezték meg. Elkészült a vizes játszótér és a babamedence, illetve közkívánatra elfoglalta a helyét egy tekergőző kígyó alakú csúszda is. A szülők pihenését a finn szauna, míg az egész családét gőz- és aromakabin és sószoba egészíti ki.



Új lehetőség a felnőtteknek a teljes kikapcsolódásra

A wellness és egészségközpont is teljesen átalakult. A különleges hangulatú kényeztető birodalom a Hanami Beauty&Spa nevet kapta. A Hanami japán szó, "virágnézést" jelent, azaz a gyönyörködést a tavasszal virágzó cseresznyefa virágában. A kifejezés nagyon is illik a komplexumhoz, hiszen a szépség és a megújulás került a középpontba. A megújult kezelőhelyiségek mellett egy különleges relaxteret is létre hoztak. Sőt, a párok akár együtt is kipróbálhatják a kényeztető testkezeléseket és masszázsrituálékat.

Szakmai sikerek

A szálloda igazgatója, Baldauf Csaba szakmai teljesítményének elismeréseként bekerült a Turizmus Kft. „Az 50 legbefolyásosabb személy a magyar turizmusban 2013-ban” című kiadványába is. A kiadványba szakmai döntés alapján olyan szakemberek kerülhettek be, akik tavaly a legnagyobb befolyással voltak Magyarország turizmusának működésére, és munkájukkal valami egyedit és fontosat hoztak létre.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?