hirdetés

Ezek a legjobb vállalati kisfilmek

A legjobb vállalati kisfilmeket kereste a Munkahelyi Videó (MuVi) Kampányban az Aon Hewitt. A kezdeményezés révén mindenki betekintést nyerhet abba, hogy milyen az ország vezető cégeinél dolgozni, és milyen vállalati értékekre, csapatszellemre, munkakörülményekre számíthat az, aki hozzájuk jelentkezik. A szakmai zsűri elismerése mellett ebben az évben a közönség is voksolhatott, a Jobline.hu állásportál felületén több mint 13000 szavazat érkezett a MuVi-kra.

hirdetés

Az mmonline tudósítása szerint a Munkahelyi Video (MuVi) Kampányban a szakmai zsűri idén az Arkon Zrt, a Tchibo Budapest Kft. és a Szerencsejáték Zrt. videóit találta a legjobbnak. A zsűriben az idei évben Veres Rita az Aon Hewitt cégvezetője, Nemes Orsolya Y generációs szakértő, Szűts Ildikó az Országos Humánerőforrás Egyesület elnöke, valamint Uzsák Éva a projekt hazai megálmodója vettek részt.

A győztes kisfilmek megfeleltek az zsűri legfontosabb kritériumainak: megismerhettük belőlük a vállalatnál dolgozók arcát, képet kaptunk a hangulatról, a munkakörnyezetről, és valóban mint munkáltató szerezhettünk valódi benyomást a vállalatról.

Az Arkon Zrt. az egyedi, modern vállalkozásokra jellemző hangulatra, a Tchibo a csapatszellemre, míg a Szerencsejáték Zrt. a sokszínűségre és társadalmi felelősségvállalásra helyezte a hangsúlyt pár perces kisfilmjében. A Jobline.hu-n futó közönségszavazás nyertese a Hell Energy Magyarország, második helyezettje a Market Zrt, míg a harmadik a Tchibo lett. Utóbbi díj azért is fontos a pályázó vállalatoknak, mert a szavazás segítségével több ezer álláskereső közvetlenül nyilváníthatott véleményt MuVi-jaikról.

A teljes cikk a www.mmonline.hu oldalon olvasható.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai