Ezeket a reklámokat osztották meg a legtöbbször

Az Unruly Media elkészítette a 2013-ban leggyakrabban megosztott reklámok listáját - írja a Mashable.

A reklámokat legalább minimálisan nyomon követők sokkal találkozhattak közülök, például az alig egy hete megjelent Volvo-reklám Van Damme-mal, a PepsiMax szpotja a Nascar-bajnokkal és a pánikoló autókereskedővel, vagy éppen a Dove Real Beauty-kampányfilmje.

A nyertes ez utóbbi, tehát a Dove Cannes-ban is díjnyertes szpotja, amelyet 4,24 millióan osztottak meg, és 58,8 milliószor néztek meg.

{youtube|id=XpaOjMXyJGk|width=540}

A Geicónak több tevés szpotja is volt az év során, ezek közül a Hump Day volt a leginkább osztott szpot, 4,03 millió megosztással a második helyre került (18 milliószor nézték meg).

{youtube|id=kWBhP0EQ1lA|width=540}

Az Evian szó szerint gyermeteg szpotja lett a harmadik 3,34 millió megosztással (65 millióan videoindítással).

{youtube|id=pfxB5ut-KTs|width=540}

A Kmart „Ship my pants” (könnyen kitalálható szójáték) reklámja a negyedik 3,05 millió megosztással (19,9 millió megtekintés). 

{youtube|id=I03UmJbK0lA|width=540}

Egy török piacra szánt Cornetto-reklám az ötödik a sorban 2,91 millió megosztással és 26 millió megtekintéssel, ami egy 3,5 perces rövidfilm egy fiúról és egy lány szerelméről.

{youtube|id=xEb87JQ9CKQ|width=540}

Következő a sorban a Budweiser szívmelengető szpotja egy lóról és tenyésztőjéről, ami az idei Super Bowl szünetében futott először, és azóta 2,7 millióan osztották meg összesen.

{youtube|id=DNWURTYwn3k|width=540}

A PepsiMax már említett „Test Drive” című reklámja a hetedik, amelyben Jeff Gordon Nascar-versenyző visz el egy körre egy autót a kereskedővel együtt, aki ugyan valójában színész, de remekül játssza el a bepánikolt ember szerepét.

{youtube|id=Q5mHPo2yDG8|width=540}

Az elmúlt hónap egyik legnagyobb felhajtását okozta Stephen King Carrie című regényének új filmes adaptációjához készített reklám, amelyben egy nő rájön a kávézóban, hogy szuperképességei vannak. Ez a film lett a nyolcadik 2,17 millió megosztással.

{youtube|id=VlOxlSOr3_M|width=540}

Kilencedik a Ram Trucks 2 perces szpotja 1,88 millió megosztással (16,5 millió megtekintéssel), amely szintén a Super Bowl reklámszünetében futott először, és szépen fotózott képeket láthatunk, mialatt egy idősebb ember elmondja, hogy miért teremtette meg Isten a földművest.

{youtube|id=AMpZ0TGjbWE|width=540}

Tizedik a Volvo-reklám, amiben Van Damme spárgázik két kamion oldalsó visszapillantóján állva. A szpot alig egy hetes, mégis 1,82 millióan osztották már meg, és 40 milliószor nézték meg eddig.

{youtube|id=M7FIvfx5J10|width=540}

A maradék tíz szpot között olyanok vannak, mint a Poo-Pourri vécéillatosítóhoz készült szpot, a Three telefonszolgáltató Pony Dance című őrülete, vagy a H&M reklámja, amelyet Guy Ritchie forgatott David Beckhammel a főszerepben.

Forrás: Kreatív Online

Forrás: Mashable


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?