hirdetés

Feláras fagyi az influenszereknek

Egy Los Angeles-i fagylaltozó tulajdonosa megelégelte, hogy standjánál rendre megjelennek az önjelölt Instagram-influenszerek, ingyen fagylaltot követelve.

hirdetés

A CVT Soft Serve tulajdonosa, Joe Nicchi eddig határozottan visszautasította az efféle kéréseket, ám most betelt nála a pohár, és ezúttal nyilvánosan küldte el őket – írja a The Guardian. Az Instagramon közzétett posztban ezt írta: „Elhatároztuk, hogy ezt immár hivatalosan is jelezzük. Nem érdekel, ha Influenszer vagy, sem a követőid száma. Soha nem kapsz tőlünk ingyen fagylaltot a közösségi médiában elhelyezett posztodért cserébe. Ez egy 4 dolláros termék – de neked 8 dollárodba kerül.”

Az #InfluencersAreGross taggel megjelent poszt persze gyorsan elterjedt, és már mémek is készültek belőle, miközben Nicchi standjánál sorban állnak azok, akik egyetértenek álláspontjával.

„Mi vagyunk az anti-influenszer influenszerek. Furcsa, de szerintem vicces. Remélem, mindez inspirál majd más kisvállalkozásokat is, hogy álljanak ki magukért, és küldjék el az embereket a francba” – mondta a The Guardiannak adott nyilatkozatában. Ugyanakkor persze megérti a promóció fontosságát, hiszen az alapvetően színészként dolgozó vállalkozó 2014-ben jövedelem-kiegészítési céllal nyitotta meg fagylaltozóját, és első food truckját egy reklámfilm forgatásáért kapott honoráriumából vette. A CVT neve egyébként az általa kínált három ízre – csokoládé, vanília és twist, vagyis a csavaros verzióra – utal, és a retro-jármű kimondottan fotogén, amivel az influenszerek érdeklődését is felkeltette. Eleinte csak néhány megkeresést kapott, majd számuk rohamosan nőtt, és végül már személyesen jelentkeztek nála. Egyszer egy színész asszisztense kért fagylaltot az egész stábnak, cserébe felajánlotta, hogy a híresség készítene egy fotót a truckról. Erre Nicchi azt válaszolta, hogy bár megtisztelő lenne, de nem biztos, hogy a fia iskolájában örülnének, ha a tandíjat celeb-fotókkal váltaná ki.

Szerinte a jelenségnek csak akkor lesz vége, ha az érintettek nyíltan nemet mondanak. Mindenesetre a poszt megjelenése óta a forgalom megduplázódott, Nicchi számos interjút adott, és instagramos követőinek száma is jelentősen megnőtt. A The Guardian újságírója is kipróbálhatta fagylaltját – de persze fizetett érte.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint az éttermesek/szállodások felkészültek a GDPR-ra?

Kiadónk társoldalai