hirdetés

Gazdát cserélt a Sofitel Budapest Chain Bridge

Az Orbis Hotel Group, Kelet-Európa vezető szálloda-üzemeltetője, aláírta a Sofitel Budapest Chain Bridge hotelre vonatkozó eladási szerződést a Starwood Capital Group-pal és lefektette az üzemeltetés feltételeit.

hirdetés

A tranzakció keretében, mely a következő hónapokban zárul le az Európai Unió Merger Control Office jóváhagyása után, a Starwood Capital Group egyik leányvállalata tulajdonába kerül az ikonikus budapesti luxusszálloda, melyet a „Sofitel” márkanév alatt továbbra is az Orbis üzemeltet egy hosszútávú menedzsment szerződés keretében, melynek kezdeti periódusa 30 év. A megállapodás részeként a Sofitel Budapest Chain Bridge egy igen jelentős felújításon fog átesni, a Sofitel márkára jellemző modern luxus terek kialakitásával. A szálloda teljes eladási ára körülbelül 75 millió eurót tett ki.

„Nagyon örülünk a vezető globális magánbefektetési vállalattal, a Starwood Capitallal kötött megállapodásnak, mely egyben egy potenciális partneri együttműködés lehetőségét is megnyitja a jövőre nézve. Az Orbis Hotel Group portfolió-stratégiájával összhangban a Sofitel Budapest Chain Bridge hotelre megkötött eladási és management szerződések célja a további regionális fejlesztéseink finanszírozása, illetve a befektetett tőke megtérülésének a növelése, biztosítva a fenntartható növekedésünket.” – emelte ki Gilles Clavie, az Orbis Hotel Group Elnök-Vezérigazgatója.

„Örömmel vásároltuk meg ezt az ikonikus európai szállodát ezen a népszerű szállodaipari piacon, partnerségben az AccorHotels és az Orbis vállalatokkal” – nyilatkozta Keith Evans, a Starwood Capital Group European Hotels Alelnöke. „Rendkívüli lokációjával és jelentős cash flow-jával a szállodának vonzó növekedési- és újrapozicionálási potenciálja van. Befektetésünkkel hasznosítani kívánjuk a Starwood Capital Group szállodaipari szakértelmét, hogy segítsük a jövőbeli növekedést partnereinkkel, az AccorHotelsszel és az Orbis Hotel Grouppal együtt.”

A Sofitel Budapest Chain Bridge része az AccorHotels autentikus luxusmárkájának, amely a helyi kultúrát ötvözi a francia életmóddal.

(forrás: Vendég & Hotel)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Ön szerint megoldást jelent a budapesti tömegturizmus problémára, ha a főváros kikerül az olcsó desztinációk köréből?

Kiadónk társoldalai