Hallott már az ibis Music-ról?

Az ibis szállodamárka a Sziget Fesztivállal, a Spofity-jal és a brit 4th Floor Creative Grouppal közösen indítja útjára új globális zenei platformját, az ibis Music-ot. Az ibis legújabb zenei programja, a legújabb lépés a márka átalakulásában, mellyel teljesen új élményeket ajánlanak a helyi közösségeknek és utazóknak egyaránt, életteli, interaktív közösségi csomópontokat kialakítva a szállodákban

A program egy teljeskörű aktivációs zenei platform, mely egy olyan zenei versennyel indul, ahol 44 belsőséges minikoncertet adnak 17 ország ibis szállodáiban, népszerűsítve az ibis zenei szenvedélyét. Az új márkapozícióval, a mobile check-innel, az új design-iránnyal és az új F&B ajánlatokkal az ibis Music program olyan új, modern és életteli ajánlatot nyújt, amely kifejezetten zeneszeretőknek nyújt különleges élményeket. Az ibis Music Contest 2019 március 29-én indul.

Az új márkapozíció nem csupán folytatása a márka értékeinek, hagyományának és korábbi művészekkel és fesztiválokkal történő együttműködéseinek, hanem annak is a felismerése, hogy a zeneszeretet univerzális. Az ibis megbízásából készült Ipsos kutatás szerint a megkérdezettek 79%-a szerint a zenehallgatás elengedhetetlen része az életüknek. 84%-uk szerint a zene fontos az élmények megélésében és megosztásában, míg 58%-uk szeret zenét hallgatni utazás közben. 

A kutatásban résztvevők 50%-a azon növekvő trendhez tartozik, akik inkább élőzenét hallgatnának, mintsem felvett zenét. 51%-uk szerint az élő koncert lenne az első, ami elvárható egy szállodától. Emellett a válaszadók 40%-a preferál élőzenei koncertet feltörekvő zenészektől. Ezért is fontos az együttműködésünk a Spotify-jal, aki az algoritmusuk segítségével megkönnyítik a trendek, illetve feltörekvő művészek azonosítását és felfedezését.Az egész kutatás megerősítette azt a nézetet, hogy azok, akik utaznak, szeretnek helyi zenéket, énekeseket és bandákat felfedezni – a válaszadók 53%-a fejezte ki ebbéli igényét.

Az ibis partneri viszonya a Spotify mellett a Sony Music UK 4th Floor Creative Group-pal egy közös márkaértéket jelenít meg: új zenék és tehetségek közös felfedezése és a közös cél, hogy élőzenét nyújthatakk a vendégeinkek. 

Az ibis Music egy olyan program, mely összekapcsolja a közönséget, a feltörekvő zenészeket és a már elismert művészeket egy intim koncertsorozatban, melyet 17 ország ibis szállodájában rendeznek meg - nagynevű művészek lépnek fel 6 ország ibis szállodáiban. 

A zenei utazás csúcspontja augusztus 7. A magyarországi, Budapesten megrendezett 2019-es Sziget Fesztiválon 9 feltörekvő művész fog szerepelni egy iparági szakemberekből és partneri delegáltakból álló zsűri előtt. A 9 versenyzőből egyet díjaz a zsűri az ibis Music legjobb feltörekvő zenésze díjjal. A nyertes díj része egy együttműködési szerződés a Sony Music UK 4th Floor Creative Group csapatával, akik segítenek a zenekar promóciójában és mentorálnak egy elkészülő albumot, ezzel is segítve a zenekar karrierjének az elindulását. Ez a díj meghatározó minden feltörekvő zenei tehetség számára.

Az ibis Music a program elindítása után az összes ibis szállodában globálisan bevezetésre kerül. A program termékekben és egyéb tevékenységekben is meg fog jelenni, melyek közül mind a zenei platform köré összpontosul: hotelen belüli fellépések szervezése, zenei eszközök hozzáférése a vendégek számára a lobbyban, zenehallgatásra alkalmas eszközök beszerzése a szállodai szobákban. Egyes országokban a program kiegészül helyi zenei fesztiválokkal közös partneri viszonnyal is, például a Dot to Dot fesztivállal az Egyesült Királyságban és a Montreux Jazz Fesztivállal Svájcban. A márka jelenleg olyan csomagokon dolgozik, melyek kifejezetten zenészek és zeneszeretők számára nyújtanak szolgáltatásokat, hogy a szállodák valódi zenei központok lehessenek a vendégek, a helyi közösségek és a zeneipar számára egyaránt.


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?