Három első helyezett lett a Pakkon

Összesen 12 díjat adott át a Kreatív Csoport csomagolásdizájn-versenyének szerda esti eredményhirdetésén. A Pakkra 42 munkával neveztek, 15 döntős munka született. 

Idén 42 pályázat érkezett a Kreatív Csoport Pakk csomagolásdizájn-versenyére. A legtöbb pályázattal, néggyel a Brandcontrol nevezett. A zsűri a meghirdetett kategóriákat több helyen összevonta, illetve a pályázatokat is számos esetben áthelyezte másik kategóriába. Végül minden kategóriában jelöltek meg győztest, illetve az adott kategórián belül megosztott helyezések is előfordultak.

A nevezések közül 15 jutott shortlistre, és végül 12 kapott díjat: három első helyezés született, négy pályázat lett második, öt pedig harmadik.

Kategória Pályamû címe Helyezés Pályázó cég neve
Alkoholos és alkoholmentes italok      
  Zugfõzde Pálinkamúzeum kisüsti pálinka család 2.  Akron Reklámügynökség
  TOKAJI FURMINT díszcsomagolás 3. Keskeny és Társai 2001 Kft.
Élelmiszer - édességek és tejtermékek      
  Mira Prémium Csokoládé termékcsalád 1. Kreatív Vonalak Kft.
  Bobojka Kézmûves csokoládé csomagolás 2. Garnet Media Group Hungary Kft.
  Nobilis csomagolás 2.  Brandcontrol Kft.
  Milx túródesszert 3.  Skymarketing Kft. MEGBÍZÓ: MILX Kft.
Élelmiszer - húskészítmények      
  Herz Vitál Füstölt sonka termékcsomagolás (szeletelt, védõgázas) 2. Pick Szeged Zrt.
Élelmiszer - egyéb élelmiszer      
  Panyolium – Fagyasztva Szárított Szilva termékcsomagolás 3.  Panyolium - Mórucz István
  Abonett - Extrudált kenyér csomagolás shortlist Brandcontrol Kft.
Kozmetikumok és gyógyhatású készítmények      
  Cistus AntiVirus shortlist Lastminute Advertising Kft.
Szoftver, médiatermék, játék és szabadidõs eszköz      
  Totoya Creature - ingyenes mobil app a csomagolásban 1. Carnation Zrt.
Háztartási eszköz és vegyi áru      
  Paprikum - csomagolásdesign 1.  Schwedics Ágnes és Toronyi Péter
  Poli-Farbe Platinum 3. Poli-Farbe Vegyipari Kft.
Vendéglátóhelyi csomagolás      
  Coffee to go display shortlist Caffé Perté Kft
Sajátmárkás termék      
  Metro sajátmárkás Fine Life jégkrém termékcsalád 3.  Poplart Kft.

A döntőbe jutott pályázatok galériája

A díjátadó képei a Kiscelli Múzeumból, ahol Csomagoljam? címmel csomagolástörténeti kiállítás látogatható          

 


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?