Indul a modernizált Check-in 1 Bécsben

A modernizált Check-in 1 2013. január 9-én megkezdi a működését, ahol ezentúl az airberlin és NIKI járatok kezelése is zajlik. A légitársaságok a Check-in 2-ről költöznek át a Check-in 1A-ra.

Az átépítés miatt lezárt bécsi Check-in 1 2013. január 9-től újra üzemel. A jövőben a Check-in 1-en kezelik a NIKI és az airberlin, valamint további légitársaságok járatait is. Ugyancsak 2013. január 9-től az eddig a Check-in 2-n kezelt légi járatok is átköltöznek a Check-in 1A-ra.

Több hely és saját parkoló

A modernizált Check-in 1 elsősorban a NIKI és az airberlin utasai számára kínál komfortosabb utazást. A terminál 3.500 m²-es területén a jövőben 30 check-in-pult és 8 önkiszolgáló check-in automata áll rendelkezésre. Újdonságként jelenik meg ezen kívül egy saját elsőbbségi zóna a topbonus törzsutasok számára. A biztonsági ellenőrzéseknél valamennyi topbonus platina, arany és ezüst fokozatú utas gyorsító sávot vehet igénybe.

A Check-in 1-en ezen felül az utasok két nagycsomag-pultot, két vámkezelő pultot, továbbá hordárszolgáltatást is találnak. A Check-in 1 újranyitásával a közvetlen közelben fekvő 3. parkolóház vonzereje is megnő. Egy rövid, fedett út vezet onnan közvetlenül a terminál épületébe, és a topbonus platina-, arany- vagy ezüstkártyás utasok számára egy exkluzív parkoló is rendelkezésre áll.

A jövőben a Check-in 1-en kezelt további légitársaságok: Aegean Airlines, Air France, Finnair, Alitalia, British Airways, China Airlines, Aer Lingus, Iberia, Jat Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Tarom, Aeroflot, Turkish Airlines és Transaero Airlines.

A Check-in 2-ről mindenki költözik

2013. január 9-től üzemen kívül helyezik a Check-in 2-t, hogy megkezdődhessenek a munkálatok az alatta fekvő csomagtovábbító berendezésen, és ezáltal az utasok számára lerövidíthető legyen a B és C kaputól a központi érkezési csarnokba vezető út. Már elkészült egy új, fedett utasátjáró a központi érkezési csarnokból a 3. parkolóházba.

Az eddig a Check-in 2-n kezelt légi járatok tehát 2013. január 9-től a Check-in 1A-n találhatók: Intersky, Germanwings, Air Baltic, Norwegian, Free Bird Airlines, Transavia Holland, Belle Air Europe, Jet2.com Air services, Belle Air, Ostfriesische Lufttransport GmbH, Pegasus Airlines, Peoples Viennaline, Syrianair, RAK Airways, Skyworkairlines, Easyjet Airlines, Vueling Airlines S.A., WDL Flugdienst, Tuifly.com és Sunexpress.

Az Austrian Airlines és a Star Alliance használja a Check-in 3-at

A Check-in 3-on jelentkezhetnek be az Austrian Airlines valamennyi légi járatának utasai. A Turkish Airlines kivételével az összes Star Alliance járat kiszolgálására is az új terminálon kerül sor. A Check-in 3-on található az F és a G kapu. Innen indul az Austrian Airlines szinte minden légi járata. Kivételt képeznek például a Kanadába induló távolsági járatok, melyek a hatályos előírások értelmében zárt kapukat és kiegészítő útiokmány-ellenőrzést igényelnek, ezért továbbra is a D kaputól indulnak.

Az utasok a bécsi repülőtér honlapján, a www.viennaairport.com/légitársaságok címen találhatnak bővebb információt arról, hogy mely légitársaság melyik check-in területen érhető el, illetve hogy hol kezelik az egyes légi járatokat.


A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé

A kollektív utazás lehet a megoldás a fenntartható jövő felé 

2023-ban több mint 1 millió tonna szén-dioxidot kibocsátását előzték meg az utazók azzal, ha buszos utazást választottak más közlekedési módok, például autó vagy repülő helyett.
Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt

Az Emirates elnöke bocsánatot kért utasaiktól a héten történt fennakadások miatt 

Sir Tim Clark a következő levelet fogalmazta meg, és juttatta el - többek közt rajtunk keresztül - ügyfeleiknek.
Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő

Európa legjobbja lett a budapesti légikikötő 

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom. 
Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton

Hétfőtől ismét időrabló lezárások a ferihegyi reptér felé vezető úton 

Április 22-én kezdődik az útfelújítás negyedik üteme a a budapesti Liszt Ferenc-repülőtérhez vezető utakon.
Visszatér az Uber Magyarországra

Visszatér az Uber Magyarországra 

Április 16-án hivatalosan lezárult a jóváhagyási folyamat.
Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága

Májusban indul a világ első kutyabarát légitársasága 

Beszállás előtt a BARK Air egyik légiutaskísérője a kapuban fogadja a kutyákat, hogy segítsen nekik nyugodtan venni az előttük álló akadályokat.
Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat

Hatalmas vihar Dubajban, törlik a járatokat 

Mennydörgésre és villámlásra ébredtek szerda reggel az Egyesült Arab Emírségek lakosai.
Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről

Új és újrainduló járatok a bécsi reptérről 

Bővül az osztrák légiátrsaság kínálata.
Közel félmillió e-töltőpont elérhető hamarosan a franciáknál

Közel félmillió e-töltőpont elérhető hamarosan a franciáknál 

A nagyszabású fejlesztés megvalósítása érdekében 64 francia autópálya-pihenőben most 320 Siemens gyorstöltőt telepítettek.
A WIZZ első isztambuli járata elindult Debrecenből

A WIZZ első isztambuli járata elindult Debrecenből 

Isztambul a második törökországi város, amely már Debrecenből is közvetlenül elérhető Antalya után.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?