hirdetés
hirdetés

Keresztúton három kontinens közt

A Kanári-szigetek legnagyobbja, Tenerife mutatkozott be a szakmai közönségnek kedden, Budapesten.

Munkatársunktól

hirdetés

Sokszor morfondírozik rajta az ember, amikor elmegy egy-egy, a Kanári-szigetek legnagyobbikát, Tenerifét hirdető reklám mellett, hogy mit jelent logójában az X alatta az aranyló ívvel. Van akinek energia ital jut eszébe, másnak valami hangulatjel, akad, akinek meg semmi. Nos, kedd este a budapesti Boscolo szállóban fellebbent a fátyol. Jaime Hecht Lombardo, a sziget marketingfelelőse elárulta: az X a címben is idézett keresztútságra - Európa, Afrika és Amerika között - utal, míg az a mosolygó jel alatta az örök tavasz szigetének napsütését jelképezi.

Tenerife nem első alkalommal mutatkozik be a hazai egybegyűltek - utazásszervezők és újságírók - számára. Mondhatnánk visszatérő vendég, ahova a magyar utazóközönség is rendre visszatér. Magyarország növekvő piac, erős potenciállal - mondta Lombardo kiemelve különösen a Neckermann szerepét, mely mint tájékoztatott, egész évben megtölti utasokkal a Tenerifére induló járatokat.

Az alig kétezer négyzetkilométeres sziget turisztikai attrakcióit bemutatva Lombardo elmondta: a terület 48 százaléka áll természetvédelem alatt. Ebből különösen a három kilométer fölé nyúló Teide Nemzeti Park érdemel figyelmet. Ebben a magasságban, ezen a szélességi körön sem ritka vendég a hó, melyhez ellentétben Budapesttel ahol télen hó van és hideg, itt meleg járul - tréfálkozott a sziget turisztikai marketingese. A változatos természetet, aktív turizmust, kultúrát, városlátogatást és családi pihenést egyaránt kínáló Tenerifén a cél, hogy minden típusú célcsoport érdeklődést kielégítse - mondta el Jaime Hecht Lombardo.

hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai