hirdetés
hirdetés

Közös márkastratégiát kapnak a belvárosi üzletek

Közös márkastratégiát dolgoz ki az V. kerületi önkormányzat a belvárosi üzletek forgalmának élénkítésére.

hirdetés

Puskás András (Fidesz-KDNP), a kerület alpolgármestere szerdai sajtótájékoztatóján arról beszélt, hogy a bevásárlóközpontokkal szembeni hátrány már a 2000-es évek elejére egyértelművé vált, a plázákat túl közel engedték a belvároshoz, a régi kereskedelmi központ kárára. Ezt szeretnék visszafordítani azzal, hogy egy bevásárló-negyedet alakítanak ki a belvárosi utcákból és a bevásárlóközpontokéhoz hasonlóan menedzselik. Az önkormányzat múlt héten céget alapított a feladatra és az első két évben 200-200 millió forintot fordít a márkastratégiára.

Megjegyezte: a plázák általában 300 millió és 1 milliárd forint közötti összeget szánnak erre, de az önkormányzat is tovább növelné az összeget. A harmadik évben bevonnák a költségekbe az üzlettulajdonosokat, akik gyakorlatilag addig is haszonélvezői lesznek a projektnek, míg az önkormányzat az adóbevételeken keresztül juthat plusz forráshoz.

Puskás András jelezte: több ezer példányban megjelenő ingyenes brandmagazint helyeznek el az üzletekben és közös logót készítettek, amely az üzletek előtti lábtörlőkön és 3D-s hologram matricaként a portálokon is megjelenik. A Váci negyedben ingyenes köztéri wifi lesz és sok információs szolgáltatást is indítanak, egyebek mellett egy olyan weboldalt, amely tartalmazza a többi között az üzletek nyitva tartását, akcióit, az aktuális parkolási lehetőségeket és egyéb programokat.

Októberben elkezdik a Váci utca északi részén és a csatlakozó kis utcákban az újraburkolást, ami egy frissített, új arculatot ad a térségnek és tömbönként kijelölik, hogy milyen kirakatokat, utcaképet szeretnének látni - mondta Puskás András, hozzátéve, hogy nem egyik napról a másikra kell váltaniuk a tulajdonosoknak. A negyedben állandóan jelen lesz a közterület-felügyelet és megerősítik a takarítást.

Az eseményen Michael Carroll, a Váci Utcai Bevásárló Negyed Nonprofit Kft. ügyvezetője arról számolt be: az újramárkázással a régi arculatot szeretnék visszahozni. Hasonló marketingeszközöket használnak majd a kis- és nagykereskedőknél is, azzal a nehezítéssel, hogy a bevásárlóközpontokkal ellentétben itt nem egy kézben vannak az ingatlanok.

(forrás: MTI)
hirdetés
Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Figyelem - új mailcímek!

Felhívjuk figyelmüket, hogy email-címeink megváltoztak. Közleményeiket, híreiket, meghívóikat a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  és a  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  email-címekre várjuk. Központi email-címünk: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

A korábbi email-címeinkre küldött tartalmak nem jutnak hozzánk. Kérjük, az új email-címekre frissítsék a listáikon a nevünk mellett az adatokat. Köszönjük!

hirdetés
hirdetés

Megjelent a Pont itt Magazin!

Friss lapszámunk fókuszában a szezonnyitás és a fenntarthatóság áll.

Találkozzunk a Facebookon!

Partnerünk