Közösen kampányol Hajdúszoboszló és Hévíz

Különleges, sétahajózással egybekötött sajtótájékoztatón jelentette be Hajdúszoboszló és Hévíz, hogy a jövőben együttműködő partnerként igyekeznek népszerűsíteni a termálüdülést, elsősorban belföldön. A kampányidőszakban 3 napos szállásfoglalás mellé 1 éjszaka ajándék a fürdő ajándék a fürdővárosokban.

A Dráva utcai kikötőből induló sétahajón ismerhette meg a hazai turisztikai szakma, pontosan milyen együttműködésre készül az ország két legfontosabb fürdővárosa. Mint a sajtótájékoztatón kiderült, mindkét település hasonlóan impozáns turisztikai eredménnyel zárta az előző évet. Míg Hajdúszoboszló 1 millió 62 ezer, addig Hévíz 1 millió 66 ezer vendégéjszakát könyvelhetett el a tavalyi év folyamán.

Papp Gábor, Hévíz polgármestere előadásában kitért a város legújabb fejlesztéseire, többek között a helyi kerékpáros rendszerre (HéBi), a helyi tömegközlekedési fejlesztésekre (új állomás készül, illetve helyi járat fog indulni), a Korok és borok tematikus sétaút fejlesztésére és a sportturisztikai infrastruktúra-fejlesztésekre.

Dr. Sóvágó László Imre, Hajdószoboszló polgármestere beszédében az együttműködést méltatta. Szerinte attól, hogy a fürdőturizmus piacán riválisai egymásnak, jól megfér egymás mellett a két szereplő. Szerinte ez egy jó lehetőség a fürdővárosok előnyeinek bemutatására.

Hajduszoboszló kapcsán elhangzott, hogy 2014-ben fürdőjükben, a Hungarospa-nál egy komplex attrakciófejlesztés zajlott le, ennek során megújult a gyógyfürdő, strand és Aquapark. Az Aquapark területének egy hektáros bővítésével extrém zóna létesült, ahol 16 méter magasról induló 6 új, izgalmas óriáscsúszda (szabadesős alagút, vízhurok, szuperhullám, cunami, űrcsónak, vízcső) épült. Így az Aquaparkban már összesen 15 óriáscsúszda várja a látogatókat.

Új hullámokon a két fürdőváros

Hajdúszoboszló és Hévíz február 3. és április 30. között egy közös marketingkampány segítségével szólítják meg a fürdőzni és kikapcsolódni vágyó vendégeket. A kampányban hirdetett szállásajánlatokat lefoglalva plusz 1 éjszaka szállás és egyéb ajándékok várják a vendégeket. Ez lényegében azt jelenti, hogy 3 éjszaka foglalása után 1 éjszakát ajándékba adnak a városok. Ezen túl mindkét település egyéb, extra szolgáltatásokat is biztosít a „3+1 akció, indul a fürdőszezon” elnevezésű akcióban.

A két fürdőváros összefogásának célja, hogy hatékony megjelenési lehetőségek alkalmazásával, új eszközök igénybevételével segítsék a hazai vendégeket abban, hogy megismerjék az egészségtudatos életmód kialakításának lehetőségeit, valamint a vendégeknek szóló közvetlen kedvezményekkel ösztönözzék a fürdőhelyek látogatását, a fürdőkultúra fejlődését. Az akcióhoz eddig Hajdúszoboszlóról 39, míg Hévízről 28 szálláshely csatlakozott, de folyamatosan várják az újonnan belépő szálláshelyeket.

Mindkét város a saját csatornáin hirdeti az akciót. Hévíz többek között például pr-cikkel fog jelentkezni a témában, ezen kívül a budapesti Bálnában az Idegenvezetők Világnapján fognak megjelenni, illetve márciusban egy sporteseményre fognak kitelepülni. Hajdúszoboszló esetében Google AdWords és Facebook hirdetési kampány támogatja majd az akciót. 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?