hirdetés
hirdetés

Legyen Budapest Európa fürdővárosa!

Stratégiai együttműködési megállapodást írtak alá a Magyar Turizmus Zrt. és a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. vezetői augusztus elsején, a Széchenyi Fürdőben újságírók előtt. A 7. Budapest BWI kampány célja ezúttal is Budapest, mint vonzó turisztikai desztináció népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése.

hirdetés

Az aláírók, Horváth Gergely a Magyar Turizmus Zrt. és Szőke László a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei (BGYH) Zrt. vezérigazgatója bíznak abban, hogy az összefogásnak köszönhetően kiemelkedő eredményeket fognak elérni.

Horváth Gergely, az MT vezérigazgatója szerint a mostani, az idén hetedik alkalommal megrendezendő BWI-n a promóciónak köszönhetően az elmúlt években tapasztalt 10-15 százalékos növekedést túl fogják szárnyalni.

Szőke László, a BGYH vezérigazgatója hangsúlyozta: szeretnék elérni, hogy Budapest Európa fürdőfővárosa legyen.

A tájékoztatón megszólaltak a kampányban részt vevő és azt jelentősen segítő cégek képviselői is, többek között Vitézy Zsófia, a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. igazgatója is, aki elmondta, hogy nemcsak a húsvéti szakrális, hanem egyéb kulturális programjaik külföldön ismertté válásához is szükség van a Turizmus Zrt. segítségére.

Megszólalt Baán László is, a Szépművészeti Múzeum főigazgatója is, aki örömét fejezte ki, hogy végre a kultúra is bekerült ebbe a körbe, és hatalmas látogatószámot vár az októberen nyíló, a világon egyedülálló és egyedi Paul Cézanne kiállításra, amely szerinte hatással lesz a szállodák foglaltságára is. Véleménye szerint azért jó a turizmust összekötni a múzeumi kiállításokkal, mivel a belépők viszonylag jó árban vannak és a kiállítások nem időhöz kötöttek, tehát télen is jó programot kínálnak.

Kopócsy Andrea, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke szerint a kezdetektől fogva stratégiai partnerek voltak a BWI-vel, évek óta ötven szálloda vesz részt a kampányban. Felhívta a szakújságírók figyelmét arra, hogy Bécsben már hagyományosa jól működnek ezek a kapcsolatok.

A Budapest téli vendégforgalmát élénkítő marketingakció - a 2=3 és 3=4 szállodai kedvezmény mellett - idén is ingyenes fürdőlátogatást kínál a vendégek részére, és a Széchenyi, Gellért valamint Rudas fürdő mellett, ebben az évben bekapcsolódik a programba a Lukács is.

És mit tudnak közösen tenni az aláíró cégek?

A stratégiai együttműködési megállapodás keretében az MT Zrt. és a BGYH Zrt. közös marketingkommunikációs akciókat szervez az előzetesen, közösen kiválasztott gyógyfürdő ismertségének javítására, és saját médiafelületeiken keresztül is felhívják a figyelmet Magyarországra, illetve Budapestre, mint turisztikai úti célra. A célok elérésére különböző marketingkommunikációs eszközöket alkalmaznak a társaságok: prezentációkat tartanak a fürdőkbe meghívott touroperátorok és értékesítő partnerek részére.

Az együttműködés részeként közös szakmai és média-tanulmányutakat szerveznek Magyarországra, illetve Budapestre, amelyek keretében a potenciális utazásszervező-partnerek döntéshozóit látják vendégül. A megállapodás értelmében továbbá az MT Zrt. megjelenési lehetőséget biztosít a BGYH Zrt. számára külföldi szakmai kiállításokon és workshopokon, közös sajtótájékoztatókat szerveznek, valamint egyeztetik az egészségturizmussal kapcsolatos tárgyú és mindkét céget említő sajtóközleményeiket.

A két társaság közös lépéseket tesz annak érdekében, hogy különböző, egészségturisztikai témájú nemzetközi szakmai rendezvényeket Magyarországra invitáljanak, és házigazdaként vendégül lássanak. A téli kampány költségeinek döntő részét az MT fizeti, amelyhez a csatlakozó partnerek jelentkezését 2013. április 7-ig várja.

Bódi Ágnes
a szerző cikkei

hirdetés

Címkék

Olvasói vélemény: 0,0 / 10
Értékelés:
A cikk értékeléséhez, kérjük először jelentkezzen be!
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Találkozzunk a Facebookon!

Kiadónk társoldalai