Livestream a GTM-ről

 A Német Turisztikai Hivatal (DZT) a  stuttgarti 39. GTM Germany Travel MartTM szakmai vásáron május 5–7. között különböző közösségi csatornákon fog kommunikálni – élőben, már az úticél Németország legfontosabb beutaztató workshopját megelőzően is. A kommunikáció olyan platformokon zajlik, mint például a Twitter, a Foursquare és a Storify. A DZT ezeken a csatornákon terjeszti az információkat a szemináriumokkal, a workshopokkal, a hálózati rendezvényekkel és a Porsche-múzeumban megrendezett nemzetközi sajtókonferenciával kapcsolatban.

A DZT 2013-ban ismét a közösségi médiában multimédiás közvetítésekkel tudósít online a vásári történésekről. Az érdeklődők itt képeket, videókat és audio-podcastokat találnak, illetve megnézhetik a kísérőszövegeket, amelyeket a Storify platform tartalmaz. Azok a nemzetközi újságírók, akik nem tudnak részt venni a stuttgarti rendezvényen, így mégis élőben követhetik a stuttgarti Porsche-múzeumban megrendezett nemzetközi újságírói fórumot az interneten. Ezen felül az érdeklődők a rendezvényt megelőzően és alatta is informálódhatnak a GTM-en zajló aktivitásokról a Twitteren (https://twitter.com/gntb2013).

A rendezvény hashtagje: #gtm13. A helyszínhez kötött közösségi hálózat, a Foursquare segítségével a DZT a stuttgarti vásárközpontban és a Porsche-múzeumban is bejelentkezési helyszíneket létesít, ahol tippek és információk is találhatók a DZT-ről, illetve a GTM-ről is. A résztvevők bejelentkezhetnek ezeken a helyszíneken, közölhetik barátaikkal, hogy éppen hol tartózkodnak, miközben hasznos információkkal is gazdagodnak.

A tudósításokat élőben a következő linkeken lehet közvetlenül elérni:

Elő-beszámoló: www.j.mp/gtm2013pre 

1. Nap (2013.05.05.): www.j.mp/gtm2013day1 

2. Nap (2013.05.06.): www.j.mp/gtm2013day2

Sajtókonferencia május 6-án: www.j.mp/gtm2013press 

3. Nap (2013.05.07.): www.j.mp/gtm2013day3 

Blogger@GTM: www.j.mp/gtm2013blogger

A közösségi médiacsatornák az élő közvetítéshez a 39. GTM Germany Travel MartTM-on:

Livestream GTM: www.j.mp/gtm2013press

Foursquare: https://de.foursquare.com/gntb2013 

Twitter: www.twitter.com/gntb2013


Művészet és vendéglátás a Káli-medencében

Művészet és vendéglátás a Káli-medencében 

A Káli Art Inn lett 2023-ban az Art is Business Díj Vállalati kategóriájának győztese. Tulajdonosai, a Molnár Júlia–Héjja Róbert házaspár, szívvel-lélekkel elkötelezett amellett, hogy ötvözze a vendéglátást a művészetek szenvedélyes támogatásával. A Káli Art Park kialakításával pedig olyan egyedülálló kiállítóhelyet hoztak létre, ahol a kortárs szobrászművészek bemutathatják és értékesíthetik alkotásaikat.
Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen?

Hamis hotelértékelések - mit tehetünk a csalók ellen? 

A tanulmányok szerint a fogyasztók több mint 90%-át befolyásolják az utazástervezésben az online platformokon posztolt értékelések, így nem meglepő, hogy az ágazat nagy harcot vív a hamis értékelésekkel, beleértve az indokolatlan rágalmazást és az érdemtelen túlértékelést egyaránt.
Szállodatörténelmet ír a Hunguest

Szállodatörténelmet ír a Hunguest 

480 teniszpálya területével egyenlő fejlesztést tudhat maga mögött a Hunguest, ami történelmi léptékű, hiszen Magyarországon ilyen volumenű szállodaipari felújítás és szállodaépítés még nem zajlott
Ráborították az asztalt a Bookingra

Ráborították az asztalt a Bookingra 

A beérkezett észrevételek értékelése után immár végleges a Gazdasági Versenyhivatal jelentése a hazai online szálláshely-közvetítési és szálláspiacon elvégzett gyorsított ágazati vizsgálatról. A Booking-botrányként elhíresült ügyben a hatóság több javaslatot is megfogalmazott a magyar fogyasztók és a hazai szállásadók védelme érdekében.
Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban

Kiemelkedő vendégforgalom a vidéki fürdővárosokban 

A téli időszakban is az egyik legfontosabb turisztikai motiváció az egészségturizmus, amely így Magyarország egyik legjelentősebb, négyévszakos turisztikai terméke. Azon vidéki települések, ahol a gyógy- és élményfürdő mellett magas színvonalú szolgáltatások is várják a vendégeket, ebben az időszakban az átlagosnál nagyobb forgalomra és magasabb foglaltságra számíthatnak.
A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése

A 30 milliós gyémántgyűrű rejtélyes eltűnése 

A párizsi Ritz alkalmazottainak volt néhány izgalmas órája, mire egy porszívózsákból előkerült az ellopottnak hitt ékszer.
Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten

Nyáron nyílik a Kimpton Hotels első szállodája Budapesten 

A Kimpton Hotels, az Intercontinental Hotels Group luxus lifestyle márkája, amely világszerte több, mint 80 egységgel rendelkezik. A 2024 nyarán nyíló, Bem téren épülő, dunai panorámás patinás épület szintén ennek az izgalmas boutique brandnek ad majd otthont.
Vendégélmény fokozása az AR segítségével

Vendégélmény fokozása az AR segítségével 

A vendéglátóipar mindig is élen járt az új technológiák bevezetésében a vendégélmény fokozása érdekében. A mobil bejelentkezéstől a személyre szabott szolgáltatásokig a szállodák folyamatosan innovatív módokat keresnek ügyfeleik kielégítésére. Az egyik technológia, amely forradalmasíthatja a vendéglátást, az a kiterjesztett valóság (AR).
Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata

Rangos nemzetközi díjat nyert a Hunguest Hotels arculata 

A Hunguest Hotels megújult arculata elnyerte a Német Formatervezési Tanács által alapított German Design Award 2024 díjat a márkaidentitás kategóriában.
A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat

A Dorothea Hotel elnyerte az Év Hotelprojektje díjat 

A BDPST Ingatlanfejlesztő egyik projektje, a Dorothea Hotel nyerte a Portfolio Property Awards díjátadóján az Év Hotelprojektje kategóriában járó elismerést kedden Budapesten. Az eseményen az év legkiemelkedőbb hazai teljesítményeit, megoldásait és fejlesztéseit bírálták.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?