Másnap máshogy

Kampány indul a fiatal felnőttek tudatos alkoholfogyasztásáért.

A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spirits EUROPE támogatásával edukációs kampányt indított azért, hogy a fiatal felnőtteket ösztönözze a tudatos alkoholfogyasztásra.

A 2021 őszéig tartó Másnap máshogy kampány során fesztiválbelépők és más értékes ajándékokért folytatott kvízekkel és nyereményjátékokkal, szakértők és influenszerek bevonásával a korosztály számára érdekes tartalmakat juttat el a fiatal felnőtteknek az italmertek.hu weboldalon és közösségi média csatornáin keresztül.

„Kampányunk célja, hogy az alkoholfogyasztásban is a felelősséget hangsúlyozzuk, ezért a kampány keretében valóban hasznos tartalmakkal segítjük a nagykorú fiatalokat, hogy biztonságosan fesztiválozhassanak úgy, hogy elkerülve a másnaposságot emlékeznek az élményre, és másnap is ott legyenek fejben, készen állva a nyár kiapadhatatlan élményeire. De nemcsak tanácsokkal, hanem a Szeszipari Szövetség partnereinek felajánlásaként megnyerhető fesztiváljegyekkel is támogatjuk a tudatos bulizást”, mondta Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója. 

A másnaposság nem menő

A kampány aktuális nyereményjátékában a fesztiváljegyekért versenybe szállóknak az aktív másnapról kell fotókat beküldeniük. Szakértők a tudatos alkoholfogyasztásért

„A táplálkozás fontos része a különböző folyadékok fogyasztása, melybe természetesen az alkoholt kisebb-nagyobb mértékben tartalmazó italok is beletartoznak. Dietetikusként úgy gondolom, hogy felnőttek esetén a felelősségteljes, nem mindennapos, mértékletes alkoholfogyasztás a kiegyensúlyozott étrend része lehet, ehhez viszont a lehető legtöbb információt, segítséget meg kell adnunk, hogy az emberek a jó döntést hozhassák meg, mind az ital kiválasztásánál, mind pedig a mérték betartásánál”, emeli ki Antal Emese, dietetikus, szociológus, a kampány egyik szakértő tanácsadója. 

Forrás: Grayling Hungary


Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól

Ezen a badacsonyi hétvégén minden a Szürkebarátról szól 

A Bortriatlon egy nagyon izgalmas rendezvény, aminek egyik fontos állomása a Szürkebarát Hétvége.
Séfváltás a Lidl Konyha élén

Séfváltás a Lidl Konyha élén 

Nem akárki érkezik a cégcsoport konyhájára: egy Michelin-díjat kapó ifjú séf váltja a korábbi, Michelin-csillagos konyhát irányító séfet.
Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia

Ehető erdő, fenntarthatóság és gasztronómia 

A Visegrádi Alap támogatásával létrejött nemzetközi eszmecserére öt országból érkeztek előadók és résztvevők.  
Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban

Kő-Papír-Olló magyar bajnokság is lesz a Kincsem Parkban 

Újabb büfékocsik, bővülő ételkínálat, nemzetközi ízek várják a látogatókat.. és persze pizza és hamburger minden mennyiségben.
Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye

Javában tart Magyarország exkluzív boreseménye 

Reflektorfényben a magyar borok.
Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat

Megvan, ki kapja idén a Boros László-díjat 

Az MNGSZ 2023-ban alapította a Debrecen és Magyarország ikonikus séfjéről elnevezett Boros László-díjat., amelyet április 30-án adnak át az idei kitüntetettnek.
Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál

Érkezik a legnyáriasabb tavaszi borfesztivál 

Immár hatodik alkalommal kerül megrendezésre a már-már hagyománnyá avanzsált sétáló kóstoló. 
Mi lesz a borvidékekkel?

Mi lesz a borvidékekkel? 

Az éghajlatváltozás a világ borvidékeinek hetven százalékát alkalmatlanná teheti szőlőtermesztésre.
Vanília égbolt

Vanília égbolt 

Vanília minden mennyiségben - izgalmas más fűszerek, sosem gondolt párosítások kíséretében.
Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen

Csak most került az italpiacra - már nyert is egy rangos nemzetközi versenyen 

Merész döntés volt a versenyre nevezni egy piacra került új termékkel - de bejött.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?